Eşime gün içinde aniden bu şekilde mesaj atıyorum özlediğim ve içimden geldiği için. 💖 Eşiniz, siz beklemiyorken böyle mesaj atsa mutlu olur muydunuz? 


Ynında bir kaç erkek tanıdığın var bildirim geliyor bakıyorsun hepsi görmüş nasıl utanırdım içimde beni rezi ettin ailenle oturursun evin büyükleri vardır onlar görür içimde acaba evlenmeseymidim bu kız tanıdıklarım olduğunu bilmiyor sanırsam herkese rezil ediyor diye içimde geçirirdim
Ne alaka be? Eşine sevdiğini söylemenin nesi utanç verici? Bence sen evlenme.
Cevap
9Cevap
Kimiğğnn kocasıııı, bu bennnimmm kocağğğmm erkeğim eviminnn direğğiiii
Ahahaha kız çok güldüm Allah da seni güldürsün 😂
Kadınlar sevince tatlı oluyor mutluluğunuz daim olsun
Kesin bir şey isticek derdim cıvık cıvık şeyler hanımım böyle olmamalı
Ben de eşin sana attı sandım. "Papçi maçı iyi geçti heralde" diye düşündüm slfsif
Olurdum ama az önce numaramı silmiş birinden alamam bu mesajı :)
Ağa be 🚬
Allah daim etsin umarım çok daha mutlu olursunuz
Amin teşekkürler 🙏🏻
Evet umarım ilerideki eşim de böyle şeyler yapar mutlu eder beni ve tabi ben de onu
Nokta koysa bile kafidir
aptal evlenip sana böyle mesajlar atabilirdim :(
Bakınız benden beklenmeyecek hareketler şekil A
Evet, Mutlu hissettirir.
cut.
Bunalırım
Senin evlilik halin bu bence
@-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ ne alaka
Sen çok duygusal sahiplenici birisin
Yerine göre öyle, cıvık iliski sevmem
Tamam aslanım ghgdgd
yaa ne tatli
Hoşuma gider
Olmam ergen değilim liseli gibi mu mesajlar ne
Ne yazmalıydım, "gelirken ekmek al" falan mı? Siz hödükseniz biz ne yapalım.
Az ve öz bi kalp yeter fazlası itici
Gusam mı bu ne
Aynaya bakıp kusabilirsin. Senin yerinde olsam öyle yapardım.
Bence tipini önemse. Çünkü sandığın kadar güzel değilsin. Ayrıca mesajımın nasıl olduğunu sormadım. Totonla okuyacağına beynini kullansan şu an bu konuları konuşuyor olmazdık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?