Sosyal medyadan hiç birinden çok etkilenip unutamadığız var mı?

Üç hafta önce telegram da ablamın boşanma davası ile ilgili avukat kanalında soru sormuştum geri dönüş bir çok avukat sağladı ama biri evraklar çok uzun deprem bölgesindeyim gönüllü konuşarak anlatabilir misiniz dedi neyse konuştuk anlattım destek verdi sağolsun iki gün sonra dilekçeyi yazdınız mı atarsanız kontrol ederimden arkadaşlığa falan derken sevgili gibi olduk çok etkilendim çok çekici bir beydi ilk başta evli olduğunu falan düşündüm sordum hayır dedi neyse bulunduğu bölgeden benimle tanışmak için gelmek istedi bende istemedim bir de bir gün boyunca mesajına cevap veremedim trip attı çocuk gibi bende konuşmayalım arama sorma birbirimizi yormaya gerek yok dedim istemeyerek te olsa ertesi gün mesaj attı falan dışardayım arkadaşlarla dedim tamam dedi eve gidince baktım telegramda yok resmen engelledi ya da telegramini kapattı bilmiyorum ama aklımdan çıkaramıyorum çok etkilendim unutamıyorum ses tonu gözleri samimi konuşması aklımdan çıkmıyor kalbim ilk defa etki tepki oldu diyebilirim 🙈
Sosyal medyadan hiç birinden çok etkilenip unutamadığız var mı?
Cevapla