Ailem çok baskıcı normal telefon görüşmesi yapıyoruz ama görüntülü bazen ve ben gidemiyorum yanına benden soğur mu?
Ciddi düşünüyoruz ailesi falan biliyor hep beni ama bu gorusemdigimizi çok sorun yapıyor ne yapmalıyim
Ailem çok baskıcı normal telefon görüşmesi yapıyoruz ama görüntülü bazen ve ben gidemiyorum yanına benden soğur mu?
Ciddi düşünüyoruz ailesi falan biliyor hep beni ama bu gorusemdigimizi çok sorun yapıyor ne yapmalıyim
Aynısını yaşadım. 5 sene boyunca hep geldi bir kez olsun isyan etmedi. Bu sene 6. senemiz. 2 ay sonra nişan yapmayı düşünüyoruz. Doğru kişiyi bulduysan o seni anlar zaten sıkma canını
çok şanslisin o zaman mutluluklar dilerim. Daha 7 ay ilişkimiz şimdiden çok sorun ediyor sanırım ilişkimiz biter beni anladığını düşünmüyorum çünkü
Seni anlamayan birisiyle ömür geçmez zaten. İnsan aşıkken, birini çok seviyorken bazen gerçekleri göremiyor. Hani öğrenciyken öğretmen tahtaya kaldırır ve gözünün önündeki şeyi göremezsin biraz geriye çekilip bakman gerekir ya aynı şey işte. İlişkinin içindeyken insan iyi ya da kötü bazı şeyleri fark edemiyor maalesef, uzaklaşıp bakmak gerekiyor
Haklisin beni gerçekten sevse bu şekilde davranmazdı ailemi degistiremem ya
Bak bende baskıcı ailede büyüdüm, telefonda arkadaşlarımla bile konuşamazdım. şu an ayrı eve çıktım ailem uzakta olduğu için. Kendi paramı kazanıyorum, ailemden bir beklentim yok ama hâlâ onların baskısı altındayım. Eve kaçta gidecegime falan hâlâ karışıyorlar. Yani ailemizi biz değiştiremeyiz bunu karşıdaki insanın anlaması gerekir. Özellikle farklı şehirdeki biriyle ilişki yaşamak kültürel farklılıklardan dolayı da zor ama anlayış olunca hepsi aşılır. Ailene karşı gelemezsin, bunu bilmeli. Seni anlamalı.
Cevap
6Cevap
Yani aileyi önemseme sonuçta senin hayatın karşındakini geçekten seviyorsan devam et peşinden git aile engel olmasın
Şaka mısın ailemi nasıl önemsemicem
Ailesi bilse ne fark eder, daha görüntülü konusmamişsiniz. Sorun yapması normal. Nasıl ciddi düşünüyorsunuz bu durumda ben anlamadım!
Görüntülü konuşuyoruz ama çok sık değil. Ayrıca bir kere gittim yanina o da bir kere geldi 2 gün kaldi. Ama yine benim gitmemi istiyor o da pek mümkün değil. O ilki nasıl gittin dersen tamamen firsar oluştu. Yanı kendisi çok kolay gelebilecekken benim gidemem olmamı sorun ediyor
Emin ol ilerde ilgisi kaybolacak bı bakmışsın engellemiş
Sanırım öyle olucak bu gidişle üzücü
Evet haklısın
Ellerin tutuyor resim atarsın dusta acarsın o gelir yanına care cok niyet ciddi olsun
Bende sizin gibi bir ilişki yaşadım sonradan kız beni aldattı yani çocuğa üzülüyorum
Pardonda sana yapılan şey ile bu sorunun bi alakası yok sen kendine üzül bencr
Bi git be
ne kadar uzak mesafe
Izmır İstanbul
İzmir'de mi oturuyor kendisi
Evet
sen o kadar uzun izin alamayacağına göre onu görmek için o İstanbul'a gelmek zorunda
Bir kere ben gittim bir kere o geldi. Ama yine benim gelmemi istiyor. Bu bencillik değil mi aile durumumu da çok iyi biliyor
bayaı bencillik. baskıya rağmen gitmişsin daha ne istiyormuş
Hep o gelemezmis sadece 1 kere geldi ama bana bu cümleyi kuruyor
cahil cahil işler. belki de ayrılmaya çalışıyor
Bilmiyorum anlayamıyorum bazen diyorum bu çocuk beni seviyor çabalıyor falan ama bu şekilde davranmasi da hayal kırıklığı
boş ver akışına bırak değmez üzülmeye
Teşekkür ederim yorumun için
rica ederim dikkat et kendine
Dine uygun birini bulmalısın
O nasıl oluyor
Namaz kılan seni ahiretlik düşünen
etmem
Çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?