Dün görseldeki soruyu sormuştum ve cevap verenler oldu Hatta süper soru seçildi hep kendimiz için en iyisini en doğrusunu seçmeye çalışıyoruz Peki biz nasıl biriyiz birisi için doğru insan mıyız Seçen pişman olur mu olmaz mı ideal kişi siz misiniz
Siz birinin hayatına olumlu anlamda dokunacak onu mutlu edecek pişman etmeyecek doğru eş misiniz?
Açık söylemek gerekirse o kişi kesinlikle ben değilim yani benimle evlenmesinler eğlensinler gezsinler tozsunlar öyle çok büyük bir bağlılıkla beklemesinler