Çok üzgünüm gerçekten her şey böyle kolay mı biter eşim olacak adamla severek evlendik beş aylık evliyiz arada kavgalarimiz oluyordu da bunu yapacağını hiç beklemezdim boşanma davası açmış haberim yok aramızı düzeltmek için çok aracı gitti bnden ama güya kendisi kararını vermiş boşanacakmis ciddiymis Bizim aramızda asamayacagimiz bı problem hiç olmadı aslında sadece beni bı tartışma esnasında Yolda tartakladi yoldan geçen adam polis çağırdı ve uzaklaştırma aldı ondan sonra da gitti hemen boşanma davası açtı çok seviyorum diyen adam şimdi düşman gibi ailesini de aratmıyor hiç bir şekilde yuvam dağılsın istemiyorum asla ama bı yandan da hayırlısı buymuş demek ki diyorum çok kafam karışık bu konudaki düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sayın soran.
Şu tartaklama olayının üzerine zaten bizden bu konuda olumlu bir yorum yapmamızı elbette beklemezsiniz.
Ama ısrarınızın anlamı yok, inanın yok.
Bununla olmaz.
Galiba öyle
Bana kalırsa, hiç arkanıza bakmayın, hiç umursamayın.
Bırakın iş nereye varacaksa varsın.
Saygının temel olmadığı birliktelikte ne sevgi, ne huzur ne de umut olur.
Haklısınız aslında ben boşuna üzüyorum kendimi
Ben üzüntünüzü iyi anlıyorum, o kadar emek verilmiş, yuva kurulmuş, yaşanmışlıklar var, süreçlerden geçilmiş, geçen zamana ve yapılan onca şeye yazık ediliyor.
Üzülmemek elde değil, sadece buna taviz vermemenizi tavsiye ederim.
Her yerden engelliyim zaten engelli olmasam da yazmam ona artık keşke diyorum beş aylık için evlenmeseydik onca giden emeğe çabaya üzülüyorum yarım bırakılmak çok üzüyo seninle sonsuza kadar evet diyen adam şu an kayboldu gitti
En iyi avantajın, yol yakınken ne olduğunu görmen oldu, aslında mutlu bile olmalısın.
Onca emek hayaller gerçekten heba oldu Allah'a havale ediyorum Allah bildiği gibi yapsın onu
Rabbim gönlünüze göre bir gelecek nasip eder inşallah sizin için.
Amin inşallah sağolun
Valla ben sana kurtulmuşsun sevin dicem ama sen sahip olduğun saplantılı sevginden dolayı hiç oralı olmayacaksın eminim
Çok üzgünüm gerçekten
Sorun üzgün olman değil. Sevmek ve sevilmek zor şeyler. Öyle pat diyince çıkmıyor ortaya 😄 sorun seni neyin üzdüğünü bilmene rağmen üzen şeyin kaynağına arkana bakmadan koşuyor olman. Ya hayat senin hayatın sonuçta ben burada fikrimi yazar giderim ve çabucakta unuturum ama sen yine aynı hayatına devam edeceksin. Aynı üzüntüyle mücadele edecek aynı acılara boğulacaksın sürekli. Bu konuda sana yardım edebilecek tek kişi sensin. Akıllı bir seçim yapmanı tavsiye ederim
Nasıl bir yol izlemeliyim peki
O kadar kafam karışık ve şoktayım ki
Anlıyorum seni, gayet doğal böyle tepki vermen. Üstelik yeni bir evlilik. Ayrıca kendini farkında olmadan sevmek konusunda şartlandırmışsın gördüğüm kadarıyla. Ama kendini şartlandırdığın bu sevgi gerçek değil bunun farkına varman gerekiyor. Bunu da en iyi sana yaptığı şeyleri tekrar tekrar yaşayarak farkına varırsın. Tabii ekstra olarak iyi ve kötü ayrımını da yapman gerekecek. Beklentilerim sana yaptığı kötülüklerin daha ağır basması yönünde. Anlattıklarına göre öyle zaten. Şiddet uygulaması sürekli kavga çıkarması bir de üstüne boşanma kağıtları. Sana hem fiziken zarar vermiş hem de zihnen. Zihnen vermeye de devam ediyor. Sadece şu soruyu sor kendine. Cevabından iyice emin olana kadar tekrar tekrar sor. Bu adam benden daha mı değerli? Benim cevabım hayır değil. Sen de aynı cevaba ulaşırsın diye umuyorum en kısa zamanda. Sana yaptıklarını hatırla. Düşün iyi mi davrandı kötü mü davrandı diye
Ya beş para etmezmis kendisi adam sandım fos çıktı bildiği gibi yapsın onu Rabbim
Geç olsun güç olmasın demişler. Bu kararından dönmemeye çalış. Arada bi sorgulayacaksın kendini acaba doğru mu yaptım diye. Şimdiden söyleyeyim evet doğru olanı yaptın. Emin ol daha mutlu olursun onsuz
İnşallah mutlu olurum üzerime sanki on beş katlı bina çöktü gibi hissediyorum kendimi
En kısa sürede atlatırsın eminim. Tek yapman gereken iradene sahip çıkmak verdiğin kararın arkasında durmak ve güçlü olmak. Böyle söylemesi kolay biliyorum ama senin yapabileceğine inandığımdan söylüyorum
Evliliğinizin baharında bunu yapmış yıllar geçse neler yapar Allah bilir siz kurtulmaya bakın
Valla hem tartaklayıp hem buradan ölün çıkar diyen erkeklerin olduğunu duyunca bence bu şekilde kurtulduğun için mutlu olmalısın.
Adam toz oldu uçtu sanki boşanma davası açtı habersiz ortadan kayboldu
Aranızdaki yaşanılanları bilmiyorum. Umarım bundan sonrası senin için güzel okur boşanma stresini çabucak atlatırsın
Çekişmeli boşanma açmış iki yıl bu sıkıntı ile kim cebellesecek ben mutlu bir yuvam olsun diye evlendim ceyizleimi özenle serdim nasıl dağıtılan ben evimi eşyalarımı evden nasıl alıp çıkıcam
Boşanma aşaması çok stresli ama yakayı kurtardığın an içine çektiğin oksijen, içtiğin kahve bile ayrı keyif veriyor
çok uzuldum durumuna umarim duzelirsiniz
Her yerden engelliyim onda bı erkek olarak soruyorum size hiç mi vicdan azabı cekmiyodur ya sonuç olarak tertemiz geldim sana arımla namusumla sonuç olarak bunu mu hakettim
çekse boyle yapmaz onun gozunde bitmişsin sen boyle bi anda cekip giden insanlara ayar oluyorum madem 5 ayda bitcekti niye girdin lan hayatina gelde sövme pislik herif ya
Aynen öyle keşke girmesyedi hayatımı cehenneme cevirdi
cocuk yoktur insallah yoksa daha kotu durumunuz
kendını cokmu yalnız hıssedıyorsun?
Yalnızlık değil aslında kırgınım kızgınım beni anlamadığı o güzelim tertemiz pırıl pırıl yuvasını yıkmak istediği için
haklısın aslında da uzaklastırma kızdırmıs olmalı bence ve senle uzuna konusalım belkı ıyı gelır
Uzaklastirma kizdirmis olsa bile bu bı evliliği pat diye bitirmek için geçerli bı sebep değil gönlümü almak için hiç cabalamayip boşanma kararı alması kafasına göre çok üzdü beni
senle uzunca konusalım bak sana ıstekattım donbana ya ıle baslıyor
Asıl kişi olan eşim konusmuyo düşman gibi görüyor beni sizin başınızı agritmayim
olsun ıyı gelır kırma benı
İsminiz nedir sizin
cıktımhadı
Boşanma mi
Ortadaki küçücük sorunu büyütmüş ve benim büyütmem gereken yerde
boş ver sorun ne
Herşeyi yaşanmamış gibi sayıp giderken bile hiç bişey dememesi
Bitmiş cunku kaç yıllık evlisin
Beş aylık evliyim
Bence yanlış evlilik yapmışsın bence yol yakınken vazggez