Bi anda pat diye haberim olmadan bosanma haberi almam?

Çok üzgünüm gerçekten her şey böyle kolay mı biter eşim olacak adamla severek evlendik beş aylık evliyiz arada kavgalarimiz oluyordu da bunu yapacağını hiç beklemezdim boşanma davası açmış haberim yok aramızı düzeltmek için çok aracı gitti bnden ama güya kendisi kararını vermiş boşanacakmis ciddiymis Bizim aramızda asamayacagimiz bı problem hiç olmadı aslında sadece beni bı tartışma esnasında Yolda tartakladi yoldan geçen adam polis çağırdı ve uzaklaştırma aldı ondan sonra da gitti hemen boşanma davası açtı çok seviyorum diyen adam şimdi düşman gibi ailesini de aratmıyor hiç bir şekilde yuvam dağılsın istemiyorum asla ama bı yandan da hayırlısı buymuş demek ki diyorum çok kafam karışık bu konudaki düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum.

Bi anda pat diye haberim olmadan bosanma haberi almam?
Cevapla