Kocam tüm ev işlerini bana yıkıyor, ben yapmayınca da sızlanıyor. Hangimiz haklıyız?

İkimiz de çalışıyoruz ama kocam evin tüm yükünü bana veriyor. Temizliği, yemeği vs hepsini bana yaptırıyor. En sonunda bilerek yemeği yakmaya ve kötü yapmaya başladım. Bilerek böyle yapıyorsun diyince de yoo, artık kötü yapıyorum diyorum. Bağırıp çağırıyor ama umursamıyorum. Evi de temizliyorum ama rezalet temizliyorum. Bıktım artık. İşten geliyor, çorabını salonun ortasına atıp yatıyor. Şimdi de sızlanmaya başladı, hem bilerek kötü yemek yaptığım için hem de evle ilgilenmediğim için.

Keşke evlenmeseydim. Boşanmak istiyorum, hayatım berbatlaştı. Sizce hangimiz haklıyız? Sizin böyle bir kocanız olsa ne yapardınız?

Kocam tüm ev işlerini bana yıkıyor, ben yapmayınca da sızlanıyor. Hangimiz haklıyız?
Cevapla