Selams
Erkekler de sevgilisi tarafından sahiplenilmeyi seviyor mu?

#sosyetic
Bu ben👆
Sabahtan beri dolandın aklıma be
Selams
Erkekler de sevgilisi tarafından sahiplenilmeyi seviyor mu?

#sosyetic
Bu ben👆
Sabahtan beri dolandın aklıma be
Evet seviyorlar yani ben seviyorum zaten kıskançlık ve sahiplenilmek bence karıştırılmaması gerekiyor yani insan sevdiğini korur kollar sahiplenir tabi ki de ama kıskanır kısıtlarsa bu güvenmediğini gösterir bu yüzden de bende sevgilimin beni sahiplenmesini isterdim yani bir şey olduğu zaman o benim sevgilim desin yanımda olsun sürekli ya da beni söylemekten çekinmesin kimseye karşı her zaman yanımda olsun isterdim
Sahiplenme derken kesinlikle o boğmak değil ve kadının ruhsal haz noktaları ile erkeğin ruhsal haz noktaları da birbirinden çok farklı. Kadının mest olduğu bir sahiplenme biçimini erkek boğulmak olarak algılayabilir. Erkeğin kendisine özgü karakteri de işin içine girince bu konu da yine her çift arasındaki özel iletişimde çözümlenir. Sahiplenmek şahane ve üslubu da şahane olmalı.
Çok teşekkür ediyorum Sosiciğim. Moral oldu sağolasın 🙏💕🙋
Seviyorlar. Onlara düşkün oluşumuzdan ayrı bir haz duyuyorlar. Sahiplenmesek, umursamaz olsak bu onlara koyuyor. Önce sahiplenmemizi sonra özgür bırakmamızı istiyorlar.
Erkekler ne istediğini pek bilmiyor. Ama adamlar ne istediğini gayet iyi biliyor. 😀
Katılıyorum ☝️
Adam derken adamlar genelde yalnız oluyor
@Yamahamotocross kafa dengini bulana kadar.
Çok karakteri düzgün olup da 28 30 yaşına kadar bakir olmuş hatta eline kız eli bile değmemiş çok erkek var
Kızlar genelde it puşt işe yaramaz adam olmayanları sever
@Yamahamotocross Onlar beta erkek o yüzden
@Living_Tribunal ne beta ne alfa boş ver bu kavramları ama genelde kızların sessiz sakin ezik pısırık dediği tipler kadınlara değer verirken özgüvenli ağzın laf yapan tipler aynı anda birsuru kızı kullanıyor
@Yamahamotocross Beta alfa kavramlarını araştır senin için yararlı olacağına eminim. redpill kavramına da bak
@Living_Tribunal çok baktım eskiden hepsi boş
Kızlar aldatılmayı seviyor galiba
@Yamahamotocross redpill kavramını anlayamaman kötü olmuş hayatının büyük bir bölümünde kadınlara ulaşamayacaksın
@Living_Tribunal param olursa ulaşırım
Benimki gayet seviyor... Çnkü dozunda sıkmadan, bunaltmadan sahipleniyorum ve bunu ona hissettiriyorum.
Bu bir erkek için gurur verici olmalı
Cevap
57Cevap
Evet erkeklerde sevgilisi tarafından sahiplenilmeyi seviyor.
Erkekleri anlamak zor, çok sahiplenince sıkılıyorlar. 😏
Biraz salmak gerekiyor ki, üstüne düştüğümüzü anlamasınlar.
Hayatımda ki insanın sahiplenmesi gereken ben değil, ilişkisidir.. Eğer ilişkiyi sahipleniyor ise şüphesiz hoşuma gider..
Aşırı olmayacak şekilde ben de severim, çünkü aradaki bağın ne kadar kuvvetli olduğunu da gösterir
Mesela ne hoşuna giderdi ne yapsa?
Eğer bir kedi olsaydım belki sevebilirdim. Beni değil mümkünse kendi sevgisini sahiplensin yeter bana.
Kim sevmez ki.
Düşünülmek , akılda kalmak ve üstelik bunu da size hissetirmek.
Gerek sözlü gerekse miniklerle.
Hayat başka bir güzel oluyor.
Kuşlar daha güzel ötüyor , güneş başka bir güzel doğuyor.
Çiçekler topraktan bir başka güzel şekilde filizleniyor.
Sahip kelimesi çirkin bir söylem aslında bazıları gerçekten kişinin sahibimiymiş gibi davranıyor.
İlişkiye sahip çıkmak tanımı benim için doğru olan kimse kimsenin sahibi değil.
Bu bağlamda;
Erkeklerde sevdiği kadın tarafından sahiplenilmeyi severler bence.
tam olarak kadınlardaki gibi değil tabi ki içinde kısıtlama olmasının erkeğe hoş gelmesi mümkün olmasa gerek sonuçta kadınlarda olduğu gibi erkeğinin koyduğu yask ve kısıtlamalardan övünme durumu erkekte olmaz... ama her şekilde bir erkek karısının "aman ya kimle ne yaparsan yap" demesinden rahatsız olur
Katılıyorum
@Rotasızbalık74 erkek teslim alacak değil mi yani?
Aynen
@Rotasızbalık74
biraz kısıtlayacak, gerektiğinde yasaklar koyacak değil mi?
Evet, kusura bakmayın görmemişim
@Rotasızbalık74
Erkek kadın eşit diyenler çok komik ya
Neden komik olsun, kadın ve erkek hukuk önünde eşit olmalı tabi ki ve erkek de kız da birbirini kısıtlayabilir
@Rotasızbalık74 hukuk önünde eşit olacağız ama kocamız madem sahiplenirken koruyor kolluyor bizden farklı o vakit kısıtlayabilmesi de doğal... biz onları korumak gibi bir güdüye sahip değiliz
Erkeklerin bence daha çok hoşuna gidiyor bu durum. 🙄
Seviyordur tabi aşık olduğum kadında beni sahiplenmezse zaten bu rahatlık ne derim 😄
Her iki tarafta aşırı derecede sahiplenmeyi sevmez. Onunda bir ölçüsü var bence.
O Instagram gönderisindeki benim :D aşırı mı sence djsjs
Dimi :D
Bu güzel bir şey çok asiti kıskançlık olmayacaksa beni mutlu eder.
Sosyetik bir şey soracağım. @pikauv kendisi mi gitti acaba biliyor musun
Gitmedi
Ne oldu peki söyler misin
Söylemem jdjd deli mi ne
Tamam anladım yani yönetimle alakalı bir durum yani
İyi forumlar 👉
Off sosyetik of soruma bari gel
Evet severim hele ki espri ve tatlı dille süslenerek olursa :D
Biliyorsun bu işi 😅
Sahiplenilme duygusu butun bireylerde var..
Ha erkekler agir durmayi tercih etseler de icten icten isterler :/
Tabikide çok güzel
Sahiplenmeyen kadın olduğunda ben de sahiplenemiyorum ve zevksiz bir ilişki oluyor çabuk bitiyor
Sevmem ben. Eşya mıyım yahu ben? Erkekler olarak çok hor görülüyoruz yazık lan bize
Gibi dizisin de ki kuki gibi olmadığı sürece benimsenilmek güzel olabilir tabi abartıya kaçmayacak şekilde
Erkekler kadınların kıskançlık krizlerini daha çok seviyorlar gibime geliyor. Egoları okşanıyor. 😂
Çok sevdiklerini sanmıyorum sahiplenmeyi kontrol altına almak gibi hissediyorlar.. onun için özgür birakmak daha iyidir
Evet, sevgilim tarafından sahiplenilmeyi sevmiyorum. Çok sıkmadan ilgisini gösterecek, sahiplenecek. Kısacası hissettirecek. 😮💨
çok net ben severim, beni kıskanması, sahiplenmesi, karışması hoşuma gider, tabii ki çok fazla bunaltılmadan.
@feri99 her şey tadında güzel, gerekn bilgiyi verdikten sonra dahasını zorlamanın sebebi yok, ama dediğim gibi, severim sahiplenilmeyi.
@feri99 oan gerektiği kadar, sormak öğrenmek istediği her şeyi ona istediği kadar veririm, öğrenir, gönlü kalbi rahatlar, zihni rahat eder, düşünmesine gerek kalmaz, ve istediği an ulaşabileceğini bilir bana, uzlaşmamız gereken yere kadar, ben sanırım biraz hanımcıyım :)
@feri99 bu kadar açıklama yaptıktan sonra hala üzerime gelip sormalara devam ediyorsa, ona onu sevdiğimi ve onun olduğumu hissettirdiğim halde devam ediyorsa, bana ulaşabileceğini bildiği halde yerli yersiz arka arkaya yazıp arama yapıyorsa gibi gibi gibi, daha çoğaltılabilir, bu sahiplenmek, kıskanmaktan çok taciz etmeye bunaltmaya girer bana göre, ama yukarıda dediğim gibi, gerekeni ona istediği kadar verdikten sonra bunları yapmaya devam ediyorsa bunaltmadır artık.
Ben sevmiyorum. Fazla cuvıklığı sevmem. Love gibi olmalı...
Ben evcil hayvan değilim, kendime sahip çıkabilirim. Sahiplenilme hissini sevmiyorum.
Seviyorlar ama bir yere kadar fazla kısıtlamaya gelemiyorlar
Kesinlikle sevginin erkeği kızı yok sadece yaradis fıtrat farklı onu bilip ona göre davranmak gerek
Genellikle sevmiyorlar, daraliyorlar."özgür" olmak istiyorlar.
Onla sıkıntıya gelemiyor özgürlüklerine duskunler
Çok abartı yani takıntıya dönüşmedigi sürece hem kızın hem erkeğin hoşuna gider.
Erkekler bolca güzel kadının olduğu bir yerde oraya sevgilisiyle gittiğini bile unutur..
Olsun en azından kadınlar gibi gizli gizli aldatmıyoruz açıkça söylüyoruz sadakatsiz olmayı sevdiğimizi
Erkekleri hala tam çözebilmiş değilim bu yüzden ne istediklerini bilemiyorum.
Hayır sevmiyor
Bunu hissetimi kaçıyorlar 💆🏻♀️
Sahiplenmeyi sahiplikle karıştırıyorsa az ötede oynasın.
Açıkçası ben seviyorum hatta bazı konularda kadının baskın olması hoşuma gidiyor
Çok bunaltıyorsa sevmem. Kadınlarda da bu sorun var ayarını bilmiyorlar
Çok fazla sahiplenmek sıkabilir hersey ayarında kalmalıdır
Ne demek olduğunu bile bilmiyorum. ben kendimi idare ederim kimsenin sahiplenmesine gerek yok. kırılgan bir ergen değilim sonuçta
Kıskançlık krizi geçirip kavga çıkartarak değil , ama yanında durarak her zaman onunla olacağını hissettirerek sahip çıkıyorsan erkeğin hoşuna gider. Hatta onun için vazgeçilmez olursun
ne o ben kedisi köpeği veya başka bir evcilimiyim? su kaplumbağası gibi
Evet Hoşuma gider
Bizden daha çok seviyorlar bence 😂
Bayılıyorlar :D test edildi onaylandı
De ne ya ben sahiplenilmeyi sevmiyorum hayvanmıyız biz🤦🏻♀️ köpekmide sevsinler😂
Kimse kimseyi sahiplenmesin herkes istediği şekilde yaşasın
Beni darlamasın sıkmasın
Niye
içten içten köle olmayı arzularlar
Evet bunu bugün bir röportajda dinledim, içten içe bu duygu varmış onlarda
Öyle
doru. ben switchim. hem hükmetmeyi hem hükmedilmeyi severim
Köle olmak ne ya
Herkes sahiplenilmek ister
Dozunda olursa elbette sever
Evet kesinlikle çok seviyorlar.
Evet olsaydı sevinirdim
Asla sevmem özgürümdür serbest olmayı severim
Kişiden kişiye cevabi değişen soru..
Nüfusuna geçecek kadar. 😃
Elbette. Kıskanacagına sahiplensin
Tabiki severim.
Herhalde yani abla kim sevmez ki
ben özgür ruhluyum kimse beni sahiplenemez
Hoşuma gider tabii kiiii 😍
Sevmiyorlar sıkılıyorlar
Kızlardan daha çok seviyorlar bence.
Bence severler
Kim sevmez ki bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?