Arkadaşlar erkek arkadaşımı rehberime "Bacanak" kaydettim diye kavga ettik. Kavga edilecek bir şey mi bu?

Neymiş aşko, böceğim, cukulatam diye kaydetmemliymişim. Yok daha neler!!

Arkadaşlar erkek arkadaşımı rehberime "Bacanak" kaydettim diye kavga ettik. Kavga edilecek bir şey mi bu?
Cevapla