Bu erkeğin davranışı sizce saygısızlık mı yoksa özgüven mi sizce?

9 sene önce üniversite de 2 ay aynı sınıfta okudugum bir erkek vardı. İletişimimiz hiç olmadı. Öylesine basit bir muhabbet diyalog vs yoktu.

İnstagramdan bana mesaj atıp , alaçatıda mısın yazmış.

Ben alaçatıda yaşıyorum zaten ama bu samimiyet neden

Sanki devamlı konuşuyormuşuz gibi.

Sizce biri mi yazdırdı ortak olan aracı olarak yoksa kendimi yazdı

Bu erkeğin davranışı sizce saygısızlık mı yoksa özgüven mi sizce?
Cevapla