Bir erkekle yapamıyorum. Beni tanıyan erkeklerde yakama yapışıyor bırakma diye peşimden koşuyor. Ne yapacağım?

Bir erkekle derken hani ciddi ilişki kuramıyorum. Konuştuğum insanlar 2 gün sonra monoton bir şekilde devam ediyor. Ben heyecan istiyorum ya. Tanıştıklarım da bulmaca çözen dedeler gibi davranıyorlar.

Bir erkekle yapamıyorum. Beni tanıyan erkeklerde yakama yapışıyor bırakma diye peşimden koşuyor. Ne yapacağım?
Cevapla