Böyle bir erkek ne yapmaya çalışıyor ve böyle erkeğe nasıl davranılmalı?

Sevgilimle ilişkimiz güzel ama son zamanlarda bazı şeyler kafamı çok kurcalıyo. Mesela ben ona bir şeyi redd etdiğimde bana ceza olarak kendisiyle sınıyor ve terk ediyormuş gibi yapıyor. Ve bunu defalarca yaptı sonra ben böyle olmaz konuşalım hall edelim diyerek düzeltdik ve bana bunu seni denemek için yaptım diyor. Kendisi beni kıskandırmak için bazı şeyler yapıyor aynısını ben yapınca çok suçluyor ve yine aynı şekilde beni kendisiyle cezalandırıyor. Bana beni sevmiyorsun falan diyo ama ben sevgimi çok gösteriyorum ona hatta bu durumdan ben bile garip oluyorum beni cepte görür diye. Benimle cinsel bir şey yaşamak istediğini belirtdi ve bende bunun olmayacağını ilerde evlenince yapa bileceğini dediğimde aynı şekilde beni cezalandırıyor. Bu durumda ne yapmalıyım? Ama ilişki olarak çok güzel bi birlikteliğimiz vardı yani sevgisini belli ediyordu çok yoğun olsa bile bana zaman ayırıyordu. Şu an böyle şeyler yapması beni çok garip hiss etdiriyor. Acaba beni ceptemi görüyor? ya da ne yapmaya çalışıyor?

Böyle bir erkek ne yapmaya çalışıyor ve böyle erkeğe nasıl davranılmalı?
Cevapla