Sevgilimle ilişkimiz güzel ama son zamanlarda bazı şeyler kafamı çok kurcalıyo. Mesela ben ona bir şeyi redd etdiğimde bana ceza olarak kendisiyle sınıyor ve terk ediyormuş gibi yapıyor. Ve bunu defalarca yaptı sonra ben böyle olmaz konuşalım hall edelim diyerek düzeltdik ve bana bunu seni denemek için yaptım diyor. Kendisi beni kıskandırmak için bazı şeyler yapıyor aynısını ben yapınca çok suçluyor ve yine aynı şekilde beni kendisiyle cezalandırıyor. Bana beni sevmiyorsun falan diyo ama ben sevgimi çok gösteriyorum ona hatta bu durumdan ben bile garip oluyorum beni cepte görür diye. Benimle cinsel bir şey yaşamak istediğini belirtdi ve bende bunun olmayacağını ilerde evlenince yapa bileceğini dediğimde aynı şekilde beni cezalandırıyor. Bu durumda ne yapmalıyım? Ama ilişki olarak çok güzel bi birlikteliğimiz vardı yani sevgisini belli ediyordu çok yoğun olsa bile bana zaman ayırıyordu. Şu an böyle şeyler yapması beni çok garip hiss etdiriyor. Acaba beni ceptemi görüyor? ya da ne yapmaya çalışıyor?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Senden çok emin olmuş istemediğin şeyleri cezalandırarak sana yaptıracağını sanıyo sen arkasında olduğun şeyler konusunda dik durursan pes edebilir bir yerden sonra. konuşarak halletmeyi teklif etmişsin yine devam ediyo diyosun başka yapıcak bişey kalmamış gibi
Mesela aynı şeyi bu günde yaşadık bana beni kıskandırmak için bir şey söylüyo bende artık dayanamıyınca şaka niyetine onun yaptığının aynısını yapınca beni cezalandırıyor. Ben özür diliyorum seni üzdüyüm için falan diyorum sonra bi zaman sonra anlaşıp hall ediyoruz. Bir kaç gündür bana bu cinsel yaklaşımda ceza veriyor mesela ben ona şimdi olmaz ilerleyen zamanda yani evlenince falan olur diyorum bana sana diğilde gidip başkasınamı dokunayım diyo. Ve ben bu konuda ona çizgi çekince ceza olarak kendisiyle sınıyor.
Pasif agresif herhalde kaç yaşında bu 18 falan mı
Hayır yaşıda öyle küçük değil 23 yaşında. Beni hep eski ilişkilerinde yaşadıklarıyla kıyaslıyo sanki mesela eskiden tanıdığı kızlarla benimde aynı olduğumu düşünüyor 🤦♀️
O zaman ayrılsın neden seninle ne yapmayı amaçlıyo böyle devam edip?
Bende onu anlayamıyorum buluşunca her şey iyi oluyo sonra telefonda konuşurken qarip ve bu şeyler bir kaç zamandır artmaya başladı sürekli ceza veriyor ağlatıyor çok qarip duruma düşürüyor. Yani nasıl desem bunlar olmasa çok güzel anlaşıyoruz neden bu davranışları yaptığını anlayamıyorum
Sen deney faresi misin seni deniyor bu adam, ayrıca böyle kendini düşünen ve sana saygı duymayan biriyle olmak zorunda da değilsin iyi geceler 🙏🏻
Ona nasıl davrana bilirim? Mesela bir şey oluyo ben ona bir şey olmaz dediğimde hemen vatsap fotosunu kaldırıyor aramalara bakmıyo yazınca geri dönmüyor bana yazma falan diyor. Yani kendiyle sınıyo bana kaybetme korkusu yaşatıyor. Bende sevgimden hadi konuşalım çözelim diyip konuşuyoruz barışıyoruz bi zaman sonra yine aynı şeyi yapıyor.
Artık konuşulacak bu insan üzerinde denenecek bir durum yok ayrılıp önüne bakmanı öneririm o zaman değere binersin bir de o korksun seni kaybetmekten
Peki ona kaybetme korkusumu yaşatayım?🥺 aslında hiç bu duruma düşen birisi değilim sanki beni manipüle ediyor ne yapacağımı bilemiyorum. Genel olarak çok iyi her şey ama konu onun isteklerine davranışlarına gelince o her şeyi yapa bilir ama ben bir şey yapınca ceza veriyor.
Cezayı vermesi gereken kişi sensin şu an artık o da bir şeyleri anlamali ona göre davranmalı ki böyle şeyler yaşamayasın
Mesela bi kaç gün kendimi geri çeksem yani hep o böyle yapınca ben ona gittim her şeyi ben düzeltmeye çalışdım ama artık gerçekten çok yorgunum🥺ne yapacağımıda bilmiyorum bi tarafda sevgime yenik düşüyorum bir tarafdan düşdüğüm durumlardan çok kötü oluyorum.
Kalbinle değil beyninle düşün ki bu tarz konularda doğru yolu bulabilesin dediğin gibi geri çekebilirsin kendini dene ve gör bir şey kaybetmezsin hele ki onu hiç kaybetsen bile senin adına daha iyi olur
Mesela ben 10 günlük ailemin yanına gitmişdim ve o süre içinde onu görmemişdim ama hep konuşuyorduk. Geri döndüğümde yine bana ceza olarak aynısını yaptı neden yaptığını soruncada sen beni burakıp bu kadar uzun süre gidemezsin diyo🤦♀️
Kaç yaşındasın sen
Gerçekden çok teşekkür ederim şu an duygusal düşündüğüm için durumun içinden bir türlü çıkamıyordum🥺🤦♀️Zaman ayırdığınız için minmetdarım🙏
20
Daha 20 yaşındasın üstelik önünde kocaman bı hayat var böyle şeylerle kafanı meşgul etmek yerine kendini düşün umarım her şey gönlünce olur mutlu olursun rica ederim 🙏🏻
Biliyorum bunun farkındayım ama sevgime yenik düşüyorum. Biz ilişkiye başlamadan önce bana demişdiki bakalım sen gidenlerdenmi kalanlardanmı olucaksin seni öyle şeylerle sınıyacağım ki bıkıcaksın falan demişdi. Bu şeyler geliyor hep aklıma. Yani giden olmuyacağım dedim hep sanki bu şey beni bu duruma düşürüyor
Giden ol ne olacak belli ki diğer gidenler de keyfinden gitmemiş yani sorunlu bir insan var karşılarında devam etmek istememişler dediğim gibi her şey senin elinde bana sorarsan bitirmeni öneririm direkt
Beni böyle ikilem içine sokan en büyük sorun şu ki mesela çok yoğun çalışıyor ama her gün onca işin içinde beni görmek için geliyor birlikde yaptığımız aktivitelerde çok eğleniyoruz. Ve böyle saçma sapan şeyler için beni bu duruma sokması çok garip geliyor ve ikilem içerisinde kalıyorum gitsem suçlu gibi hiss edicem sanki kalsamda beni bitiricek gibi🤦♀️
Yarın yazıcam tekrardan su an uyumam gerek üzgünüm 🙏🏻
Tamam çok sevinirim. Teşekkür ederim🥺🙏
Rica ederim 🙏🏻
Özelden yazabilirsin sürekli yoruma gir çık uğraşmayalım
Yazmaya çalışdım ama olmadı
İstek at bana hallederim