Sevgilimle aramız çok iyiydi ama kendime vakit ayırmam lazım dedi. Benden ayrılmak için öncesinde zemin mi hazırlıyor?

Herkese merhaba sevgilimle aramız çok iyi ve güzel giden bir ilişkimiz var farklı şehirlerdeyiz ve hiçbir sosyal aktivitesi yok sadece iş ev arası gidip geliyor ve işten sonra da görüntülü konuşuyoruz. Dün akşam kendisine vakit ayırmak istediğini söyledi ve en azından bir hafta konuşmayalım kendimi toparlamam lazım dedi. Tüm hesapları var hala bende takip ettiği kız falan da yok tarihimiz vs hala hesaplarda duruyor wp de dahil. Sizce benden ayrılmak için öncesinde zemin mi hazırlıyor?

Sevgilimle aramız çok iyiydi ama kendime vakit ayırmam lazım dedi. Benden ayrılmak için öncesinde zemin mi hazırlıyor?
Sevgilimle aramız çok iyiydi ama kendime vakit ayırmam lazım dedi. Benden ayrılmak için öncesinde zemin mi hazırlıyor?
Cevapla