Sevgilime "uzak kalalım bir süre" dedim ve "tamam" dedi. Şu an özlüyorum, ne yapmalıyım?

Sevgilime aşamadığımız sorunlarımız olduğunu söyledim bazı şeyler evet kapandı fakat içimde ona karşı çok öfke var bende görüşmeyelim dedim sonra wpdan pp mi kaldırdım sinirle tamam diyince. Aramız normaldi iyiydi ama ben bişeyleri kafamda halledemiyorum daha önce çok ayrıl barış yaşadık uzaj kaldık yine o döngüye girsin istemiyorum ama gururumdan da adım atamıyorum ne yapayım
Sevgilime "uzak kalalım bir süre" dedim ve "tamam" dedi. Şu an özlüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla