İlk buluşmada gel sana kahvaltı hazırlıyım diye evine çağırdı. İlk buluşmanın dışarıda olması daha doğru değil mi?

Sosyal medyadan tanıştık. ilk bulusmadan gel sana kahvaltı hazırlıyım diye evine cagırdı. sizce gitmelimiyim? Bana çok tatlı bi düşünce gibi geldi ama ilk görüşmenin dışarda olması daha mı doğru olur?

İlk buluşmada gel sana kahvaltı hazırlıyım diye evine çağırdı. İlk buluşmanın dışarıda olması daha doğru değil mi?
Cevapla