Ne alakası var. Sektör olarak sağlık sektöründeler. Ve tıp üzerine çalışıyorlar. Doktorlar kadın olarak hemşirelerin yanından geçemezler. Ancak fakir olan insanlara cezbedici gelir doktor olan bir kadın. Maddi durumu iyi olan bir erkek doktor kadın net olarak istemez.
Güzelim İstanbul atatürk fen lisesi boğaziçi makina mühendisliği mezunu adamım. Şuanda maaşım dolar bazında. Gidip ne kadar olacağını yazmayayım ama en son özel hastanede çalışan doktor doğum uzmanın 3 katına falan denk geliyor. Bana cahil dedin. İşi gücü hali vakti yerinde eli yüzü düzgün adam doktor kadının nevrozunu da kasıntlığını da çekmez. Hadi şimdi git başka yerde boş yap.
Onlara ulaşılamıyorsa erkeğe ulaşılmaz geldiğinden değil, meslek sahibi olup kariyerinde yükseldikçe kadınlar kriterlerini de yükseltiyor. O yüzden ulaşılmaz oluyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Tıpçı olan kadınlar arasında meslege göre segmentasyon yapacaksam direkt hemşireleri tercih ederim.
Hem daha güzel oluyorlar, hem de daha mütevazi ve geçimli.
Hemşireler tıpçı degil iste tıpcıyı sadece tıpçı anlıyor
Ne alakası var. Sektör olarak sağlık sektöründeler. Ve tıp üzerine çalışıyorlar. Doktorlar kadın olarak hemşirelerin yanından geçemezler. Ancak fakir olan insanlara cezbedici gelir doktor olan bir kadın. Maddi durumu iyi olan bir erkek doktor kadın net olarak istemez.
Off cok cahilsiniz zaten doktor kadin sizin gibileriyle olmuyor
Güzelim İstanbul atatürk fen lisesi boğaziçi makina mühendisliği mezunu adamım. Şuanda maaşım dolar bazında. Gidip ne kadar olacağını yazmayayım ama en son özel hastanede çalışan doktor doğum uzmanın 3 katına falan denk geliyor. Bana cahil dedin. İşi gücü hali vakti yerinde eli yüzü düzgün adam doktor kadının nevrozunu da kasıntlığını da çekmez. Hadi şimdi git başka yerde boş yap.
Tamam amcacım:))
Amca deme lazım olur diyeceğim de senin gibi bir kazulet 20 olsa da çekilmez. O yüzden Amca de bana.
Tamaaammmm amcaaaa
Afferim söz dinle yeğen. Hadi git ders falan çalış, ya da hasta bak. Daha benim gibi yattığın yerden kazanabilmene çok var. Çalış gençsin daha.
Tamam dede
Benimle sidik yarıştıracağına şu adama yardımcı ol madem tıpçısın.
KızlarSoruyor. com/cocuk-bakimi/q20085828-bebegim-mide-bagirsak-enfeksiyonu-oldu-basina-boyle-bir-sey-gelen-var#new
Kezbanlığı bırak insan ol biraz.
Yok o kızların akılları başlarında oluyor bunlar aşkı kusko orrr arıyor
Onlara ulaşılamıyorsa erkeğe ulaşılmaz geldiğinden değil, meslek sahibi olup kariyerinde yükseldikçe kadınlar kriterlerini de yükseltiyor. O yüzden ulaşılmaz oluyor.
Valla kafayı ders çalışmakla bozmuş biriyle ilişki yürütmeye çalışmak zor
Hemen bunun ss ini alip gruba atacam kckcj cok komik
Bir tane arkadaşım oldu tıpçı kızı çağırdığımız her aktivitede kızın ya stajı ya sınavı oluyordu daha boş vakti olduğunu çok görmedim
Zamanlari kiymetli oldugu icin daha cok eğleniyorlar
Valla ne kadar sürem kaldı bir saat daha uzatabilirmiyiz diye mi sorucam kıza 🤣🤣
Hshshdjdjxbf
Öyle bir düşüncem yok kafa yapıları uyustuktan sonra birde nezih olduktan sonra problem degil
Hayır güzelliğine göre bakar bakmaz deriz
Bana öyle gelmiyor.
Tıpkı olabilir de dişçi ulaşılmaz gelmez
Evet 😃
Kanka sana tıpçı kız bulalım o zaman xbxbx
Bana bakmaz kız 😂😂
Dedem sen bulurusn ama 😉
Sbhdbdbd
Kim sana bakmıyormuş
Hemen kellesini vuralım
Hdhdbdb
Jshsbsbsb vur dede
Bana bakmadılar 🥺
Nsbsbsbsbs