aşık olduğun zamanlarda neler yaptın?
ben >> eyüp sultana gidip hüngür hüngür ağladım, gelmesini bekledim ama gelmemişti:))
❤️
şimdi 🤭 gülüyorum eskiyi hatırlayınca🫣😬🙄
:)
aşık olduğun zamanlarda neler yaptın?
ben >> eyüp sultana gidip hüngür hüngür ağladım, gelmesini bekledim ama gelmemişti:))
❤️
şimdi 🤭 gülüyorum eskiyi hatırlayınca🫣😬🙄
:)
Sevgilim, bir günün ortası şimdi
Taşıtlar hızla gelip geçiyor, her yer kalabalık,
Ben seni düşünüyorum bir bodrum kahvesinde
Uzat bana uzat ellerini
İzinli askerler görüyorum, kırıtarak yürüyen işçi kızlar
İstanbul her günkü yaşantısı içinde uğultulu,
Güvercinler güneşten bir sessizliği biriktiriyor
Ben seni düşünüyorum, seni
Hani tıpkı o ilk günlerdeki gibi
Kalbim diyorum kalbim
Daha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibi
Aşkı anılar besliyor düşler kadar
Bu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktır
Sevgi eskidikçe sevgi.
Günümüz, ekmeğimiz, türkümüz
Çoluğumuz çocuğumuz
Binalar yan yana yükselip gidiyor
Vapurların ağzı köpük içinde
Uzaklarda ne kapılar açılıyor
Trenin biri bir istasyona varıyor
Ordan çıkıyor biri.
Her şey biliyor, her şey
Sen biliyor musun bakalım
Seni nice sevdiğimi
Üstüne titrediğimi
Geldiğimi
Gittiğimi
Hadi!
Cevap
7Cevap
3000 km nereye gittin ki
başımı alıp gidesim geliyordu..
Evet 👍
O mu?
Ah sorma kalbim sorma
Hala ondayım yastayım:(
Sevemedim be abi
Ama unutacağım 😞
Her akşam ağladım evlendiği zaman mal gibi 😁😁
24 yaşında tanışıp onunla büyüdüğün zaman zor oluyor
Evet 👍 benzeri bende oldu
Oluyor öyle hatalar sıkma canını.
3000 mi 😱 yol yormuştur😀
Vay canım vay
:) aşk şuur bozukluğu değil mi 😞
Mantığımı kullanmayı tercih ediyorum
haketmeyeni sevdiğinde öyle olmuyo:)
Söylediğin gibi 34 yaşındaysan bu kadar gözünün kararması anlamsız
aşk lafta mı olmalı?
34 yaşına gelmişsin ne aşkı? Aradığın aşkı o yaşına kadar bulamamışsın şimdi mi aşık olacaksın
Ben onu 15 yıl önce tanıdım:)
Yeni bir mevzu değil..
Uzun şimdi anlatması..
İyi ne güzel.
Nerde yasıyorsun ki marsta mı
Yoo:)
Nerde pekii
Germany
Ee konuşuyor musunuz hala
Hayır gitti galiba uzaklara görmüyorum onu artık..
canım boş ver iyi olmuş
Aynen:)
Giderken sizinkilere ne demiştin
ben zaten o dönem uzakta yaşıyordum
:(
Neyse..
boş ver sorma dahasını geriliyorum🤢
Gerilme yaa kıyamam :(
3000 km ne
Uçak ✈️ yol vs 🆚:))
Ah aşk 🥰:)))😞
Ok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?