Erkek arkadaşımla neden sabahlara kadar konuşamıyoruz bunun bahanesi olur mu?

2 senelik bir ilişkimiz var evlenmek istiyor ama beni deli edecek işi dolayısıyla hafta içi erken uyuyor bir şey demiyorum hakkı ama haftasonu olsun bana bir gecesini ayırması gerektiğini düşünüyorum en geç 12ye kadar duruyor o da uyumasın diye esir alıyorum. Güzelce anlattım neden diyorum yoruluyorum diyor haftasonu var diyorum erken uyumaya alıştım diyor. Valla yoruldum! Evlensek öyle olmazdı yan yana olsak olmazdı (uzak mesafedeyiz şu an ikimiz) yani bende bu ihtimallerle adım atmak istemiyorum. Bana sevgisini biliyorum yan yana gerçekten başkayız ama şu anki mental sağlığımla vercem kararımı sonuçta ona göre davranması gerekmez mi ben mi abartıyorum bu konuyu

Erkek arkadaşımla neden sabahlara kadar konuşamıyoruz bunun bahanesi olur mu?
Cevapla