Erkek arkadaşımla ayıp şeyler 3 gün önce ilk defa konuştuk şimdi ise hep geceler konuşmak istiyor bu beni basit yapar mı?

Arkadaşlar xper puanım olmadığı için ayıp şeyler demek zorunda kaldım siz anladınız
Şimdi sanaldan bu tarz muhabbetler açmaya çalıştı beni ne kadar istemediğimi belli etsem de etlikedi beni bn de konuşmak istedim şimdi hep bu tarz şeyler istiyor napayım konuşmasına izin mi vereyim engellim mi bu arada 7 aydır konuşuyoruz sadece 2 defa görüşebildik sevgiliyiz bu tarz şeyler normal mi beni ciddi düşünür mü
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olursanız sevinirim 🙏 🙏 🙏 teşekkürler şimdiden
Erkek arkadaşımla ayıp şeyler 3 gün önce ilk defa konuştuk şimdi ise hep geceler konuşmak istiyor bu beni basit yapar mı?
Cevapla