Eski sevgilimle barıştık ama nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum?

Eski sevgilim bitti dedikten 3 hafta sonra geri döndü barışalı da 2 ay oldu ama eskisi gibi olamıyoruz asla güzel kelimeler kurmuyo bana bir iki kere ben denedim karşılığını alamadım sonra bende bıraktım gün içinde sadece hal hatır soruyoruz birbirimize bunun ötesine geçmiyoruz eskisi gibi olamıyoruz ayrılalım diyorum Saçmalama sus kes sesini diyor bu böyle gitmez ne zaman ayrılacağız diyorum hiçbir zaman diyor varlığı da belli deyil yokluğu da vazgeçemiyorum da yoksa engellerdim heryerden yoluma bakardım onu da yapamıyorum eski halimize nasıl dönebiliriz bana taktik verin ne yapmam gerekiyo kaybetmekten asla korkmuyo bitsin diyorum ona da saygı duymuyo ben ne yapıcam😔

Eski sevgilimle barıştık ama nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla