Merhaba arkadaşlar,
şu an duygusal anlamda cok zor durumdayım lütfen ciddi olanlar yazsın.
2 senedir evliyim ve eşimle 7 senedir tanışıyoruz uzun bir sevgililik dönemi gecirdik. Şuanda 4 aylık hamileyim. Yalnız daha yeni beni 5 sene önce askerdeyken ciddi anlamda aldattığını öğrendim. Kendisi hertürlü inkar ediyor.. ara sıra ayrıldıgımızda baskalarına yazdığını sonradan öğrenmiştim ama fazla ciddiye almadım uzun bir ilişki dönemi geçirdiğimiz için ve dokunmalar olmadığı icin. Normalde bana aşırı değer veren kırmamaya çalışan biri. Evliligimizin baslarında cok tökezledik ayrılığın eşiğinden döndük ve üzmeyeceği için cok sözler verdi çok pişman duruyordu. Şuanda evliligimizde hicbir sorun yok ama bu 5 sene önceki durumu hiç aşamıyorum ve hamileyim duygusal anlamda bogazımda düğümler oluyor sürekli... kendisine de bu konuyu hep açamıyorum hep aynı konuşmalar oluyor.. evli olsanız sevgiliykenki bi durumu duysanız ne yaparsınız? Ozamanlar daha gençti tabi ama ben cok üzülüyorum lütfen bi tavsiye verin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer