Sevgilim ileriyi göremediği için ayrıldı, sizce ayrılmaya sebep mi?

Gayet güzel ilerleyen bi ilişkide daha 13. gün kız arkadaşım ayrılmak istediğini flan söyledi nedenini sordum ileriyi göremiyorum dedi ayrıldı. Neymiş sonumuz olmucakmış birbirimize alışınca ayrılamıcakmışız hepsi bana bahane geldi dün bulusmak istedim buluştum tam ayrılırken sarılmak istedim sarıldık yapamıyorum barışalım dedi 10 dk sonra vazgeçti barışmaktan sarıldı bana ağlaya ağlaya gitti beni sevdiğine eminim inanıyorum fakat bilmiyorum ayrılmaya bi sebep olduğunu düşünmüyorum zaten 13 gün olmuş ne gibi bi ileri görecen şu an beni seviyosan niye ayrılacan kafam almıyo artık
Güncellemeler
+1 yıl
Barıştık
Sevgilim ileriyi göremediği için ayrıldı, sizce ayrılmaya sebep mi?
Cevapla