Aşk İlişkileri Erkekler uzun Yazılan mesajları okuyor mu? birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Erkekler uzun ses kayıtlarını dinler mi veya mesajları okur mu? Erkekler uzun Yazılan mesajları okuyor mu? Cevapla Erkek Soruları Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
gizli_sığınak Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 925 cevap paylaştı. ben şahsen sesi 1 saat olsa da dinlerim. yazı için ya sevmem lazım ya da aklına güvenmem lazım ki okuyayım 0 0 Yorumla
Yasin5061 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 96% +1 yıl Eğer ilgiliyse okur dinler ama bir anlam ifade etmiyorsa maalesef. Erkeğe kısa ve net şeyler söylersen iletişimin devam eder. 0 0 Yorumla
seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Önceden destan yazardm baktm kafa almiyor artk. Kısa ve net mesj atıyorum. Anladm.TamamOk vs. vs 0 0 Yorumla
WhiteeCloud Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Okumuyular bence o yüzden anlamıyorlar. Yoksa o kadar şey söyleyip anlamamalari mümkün değil 😅 0 0 Yorumla
kahvelikalp Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Okuyorlar evet. Okumazlar sanıyordum ama bu algımı kıran biri olmuştu. 0 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl sorularda yazılan uzun uzun metinleri okumuyorum 0 0 Yorumla
QUADRATURA Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Okusalarda bir okumasalarda, her şartta anlayamadıkları kesin. 🙄 0 0 Yorumla
Yzlmm Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Saygı meselesi düşünün ki o insan karşınızda onu dinlemeyecek misiniz? 0 0 Yorumla
Madrigals Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Evet, okurum. Aksine kısa mesaj, geçiştirme türünden yazılardan nefret ederim. Ciddiye almıyorum. 0 0 Yorumla
KremalıKraker Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl seviyorsam elbettehem uzun mesajlara uzun uzun cevap veririm 0 0 Yorumla
u Luccᴀ Takip Et Master Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Evet, uzun mesajları severim, sorun yok 1 0 Yorumla
SevmekGuzel007 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Buradaki uzun soruları bile okumuyorum. 0 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Resim çok şirin 0 0 Yorumla
HasanGökgür Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Ben dinler ve okurum ama çoğu dinlemez. 0 0 Yorumla
Yaso9597 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 32% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 655 cevap paylaştı. çoğu kişi okumaz eminim buna. 0 0 Yorumla
greenmilitary Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Merak ediyorum ama üşendiğim için okumuyorum 0 0 Yorumla
Broky Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Değer veriyorsam yazana okurum 0 1 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Supersn Yorumla
motley Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. okumam 0 0 Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. önemseyen okur 0 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Pek nadir 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı. Ben okumuyorum 0 0 Yorumla
Adana_lıı Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Okuyorum. 0 0 Yorumla
Vivienne__ Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Kadın halimle ben bile okumam erkekler hiç okumaz. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
ben şahsen sesi 1 saat olsa da dinlerim. yazı için ya sevmem lazım ya da aklına güvenmem lazım ki okuyayım
Eğer ilgiliyse okur dinler ama bir anlam ifade etmiyorsa maalesef. Erkeğe kısa ve net şeyler söylersen iletişimin devam eder.
Önceden destan yazardm baktm kafa almiyor artk. Kısa ve net mesj atıyorum.
Anladm.
Tamam
Ok vs. vs
Okumuyular bence o yüzden anlamıyorlar. Yoksa o kadar şey söyleyip anlamamalari mümkün değil 😅
Okuyorlar evet. Okumazlar sanıyordum ama bu algımı kıran biri olmuştu.
sorularda yazılan uzun uzun metinleri okumuyorum
Okusalarda bir okumasalarda, her şartta anlayamadıkları kesin. 🙄
Saygı meselesi düşünün ki o insan karşınızda onu dinlemeyecek misiniz?
Evet, okurum. Aksine kısa mesaj, geçiştirme türünden yazılardan nefret ederim. Ciddiye almıyorum.
seviyorsam elbette
hem uzun mesajlara uzun uzun cevap veririm
Ben okumuyorum, erkekleri bilmem.
Evet, uzun mesajları severim, sorun yok
Buradaki uzun soruları bile okumuyorum.
Resim çok şirin
Okusada anlamaz fghj
Okuyorum ve dinliyorum
Kizlar da az. degil
Okumuyor
Ben dinler ve okurum ama çoğu dinlemez.
çoğu kişi okumaz eminim buna.
Kadınım olsa okurum tabi
Merak ediyorum ama üşendiğim için okumuyorum
Üşeniyorum ben.
X2 ile dinlerim)
Değer veriyorsam yazana okurum
Supersn
okumam
önemseyen okur
Eğer o kişiye değer veriyorlarsa okuyolar
Pek nadir
Ben okumuyorum
Okuyorum.
Atana bağlı
Okur
Kadın halimle ben bile okumam erkekler hiç okumaz.
Okumyurlar
Sanmam 😂
Okuyorlar
Hayır tabiki