Bir insanın içi birine karşı nasıl hem soğuyup hem de yanabilir?

Bir aklıma güzel hoşlandığım anlar geliyor bir geçecek bu da diyip soğuyorum ama genelde düşünüyorum sevgimden emin mi değilim? Yanındayken neşeli ve kalbim atıyordu ayrıyız şimdi maalesef daha denk gelemeyiz gibi de:(

Bir insanın içi birine karşı nasıl hem soğuyup hem de yanabilir?
Cevapla