Ablam bana hiç mi bu zamana kadar sevgilin olmadı dedi bende hayır dedim. Kendimi ezik hissediyorum. İlla olması mı lazım?

Ya da olmuyorsa çirkinim diye mi?
Ablam bana hiç mi bu zamana kadar sevgilin olmadı dedi bende hayır dedim. Kendimi ezik hissediyorum. İlla olması mı lazım?
Cevapla