1 haftadır tanıdıgınız bir kız sizi takıpten çıkarsa benı neden takıpten cıktın dıye yazarmısınjız?

1 haftadır tanıdıgınız birini düşünün bu kişi kız insragtamdan takıpleşiyosunuz ve sizi takıpten çıkıyo ve sizde bunu farkediyosunuz bu arada samimi değilsiniz biri vasıtasıyla tanımışsınız bu kızı sizi takıpten çıkması umrunuzda olur mu veya neden cıktın diye merak edip yazarmısınız özellikle erkekler cevap verebilir mi rica etsem
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kızım bu arada
1 haftadır tanıdıgınız bir kız sizi takıpten çıkarsa benı neden takıpten cıktın dıye yazarmısınjız?
Cevapla