Eşim i̇ki haftalığına şehir dışına gitti. Bu yüzden ağlamam normal mi?

Çok boş hissediyorum ayrıca çok özledim şimdiden.
Eşim i̇ki haftalığına şehir dışına gitti. Bu yüzden ağlamam normal mi?
Cevapla