
Hatasına göre değişir
Çok kötü ayrılmadıysak denerdim
Hayır şans vermem hiç bir şekilde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tamamen hayata bağlı bir durum. Gönül ilişkilerinde tamamen kesip atan biri değilim. Özellikle karşılıklı şekilde hisler sürüyorsa asla yapılan hiçbir hata tek taraflı olmuyor. Birlikte batırıyorsunuz o gemiyi. Kurtarmak size kalıyor tamamen dibini boylamak ta öyle
Ben birine "eski" sevgilim diyorsam dünyayı ayaklarıma serse yine olmaz. O yüzden iliskimi her zaman hemen bitirmeme taraftayim. Gurursuz görülsem bile çabalarım ama ayrilirsak da asla dönüşü olmaz.
Net asla.! Ben de 2. şans yoktur.
Hataya ve duygularıma bağlı.
Cevap
19Cevap
Kimse ilk şansın değerini bilmez. Herkes ikinci şansın peşinde.
Yaptığı hataya göre değişse de yanlışı affedemem. Hata genelde sonuçlarını tahmin etmeden yapılıyor. Ama yanlış bile isteye yapılıyor.
Hayır asla şans vermezdim.
Kimseye ikinci şans vermem. Hata hatadır yapmasa imiş. Benim kitabımda hata diye bir şey yoktur. Bilinçli yapmak diye bir şey var.
Hatası eğer o kadar da kötü bir şey değilse ikinci şansı veririm
Ama kötüyse asla vermem o insanı tanımam bile
Ufak tefek bir hataysa veririm, diğer türlü veremem kardeşimm
Bir kere aklı başındayken yapılacabilecek büyük bir hataysa umrumda olmaz, affetmem ama ufak şeylerse konuşulup halledilebilir.
aldığı derse bağlı. dersini almamış ve bana geri döndüyse ölümü benim elimden ama hatasını anlamış dersini anlamışsa düşünülebilir
Cevabımı jokerin elindeki kırmızı kart gibi düşün. Öyle beyefendice gösteriyorum kartı ama ha yanlış anlaşılmasın🎳
Yaptığı hata bende birşeyleri bitirmediyse eğer ikinci şansı verirdim.. ama bitirdi ise imkansız
Hata yapmış ve eski olmuş. Bence artık şansı hak etmiyor bu duruma geldiyse.
Vermiyorum genelde bir kere soğumam yeterli neden tekrar başa saralım ki 😅
Büyük hataların telafisi olmaz. Küçük şeyler affedilebilir şansta verilir
Hayır asla vermem. O hatayı yapmadan önce düşünmeliydi.2. şansı hakedemez
Hatasına göre değişir.. 2 . Bir şans hakediyorsa olur
Bende 2 diye bir şey yok 1 şans veririm değerlendirmese iki miki yok yani vermem
Gönül mü eğlendiriyoruz karmaşık geldi bu soru bana
Evet verdim o da aynı hataları yapmaya devam etti, sonsuza kadar çıkmış oldu hayatımdan
Hatasına ve daha önce yapıp yapmadığına bağlı olarak değişir
Hataya göre değişir fakat benim için eski sıfatını kazanmışsa şans vermem biter.
Hata yapmış olmasa bile eski ise peygamber olsa barışmam
Tabi duruma göre değişir ama aldatma durumu olursa hiçbir şekilde şans vermem çünkü sağlıksız bir ilişki asla istemem zamanıma yazık erkenden ayrılırsın üzülmemiş olursun bu kadar basit
hayır bir kere ayrıldıysam ikinci şansa gerek yok
Aşk aptallaştırır derler soğru versim o şansı hatta ikinci kez bin pişmanım
Giden gitmiştir. Gittiği gün bitmiştir baris
Herkes ikinci bir şansı hakkeder bence
yok öyle bir şey papaz değilim günah çıkartayım
Hyr şans vermem hiç bir sekilde
Bnde hata yaparm xd
Herkes 2. Bir şansı hak etmiyor, katlediyor...
Ne yaptığına bağlı biraz
Hayır, erkekler ikinci şansı haketmiyor.
affedilecek hatalar var affedilmeyecek hatalar
Hatasına göre değişir..
Kesinlikle her insan ikinci bir şansı hakeder
Hatasına göre değişir hatasına göre verirdim
İkinci şansını iyi kullansın?
İhanet olmadığı sürece olabilir.
Aldatmışsa affetmem ama soğudumsa zaten hiç olmaz
~Hatasına göre değişir ~
Kimse 2. Bir şansı hak etmez bana göre
Hatasına göre değişir
Hayır bence kimse ikinci şansı hak etmiyor.
Herkes ikinci bir şansı hak eder
Hatasına göre değişir
Defalarca verdim o şansı
Hiç kimseyi hatası için ayrılacak kadar sevmem
seviyorsam ikinci şansı veririm
Vermem
Hayır
Vermem
Hayatta vermem
Sevgili sevmem.
Hayır vermezdim
Hayır
Hata var hata var...
Yokk
hatasına göre
Aldatmissa vermem
Eski sevgilim yok.
Verdim yine terk etti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?