İrade denen bir şey var. İradesi zayıfsa ne kadar şans verirsen ver yine aldatır. Özrünü de vicdanını rahatlatmak için yapıyordur, yoksa sen değerlisin, çiçeksin böceksin, ben sana karşı bir hata yaptım affet düşüncesinden dolayı değil
Bir insan aldatırsa tekrardan aldatır ve güven diye bir şey var bu güven ortadan kalktıktan sonra sürekli bir şüphe içinde yaşayamazsın senin yerinde olsam hayatıma bakarım önüme çıkacak daha iyi insanlar olabilir eski sevgiliyi de boş ver aldatan bir kere daha yapar erkek değil mi sen kendi saygı ve değerini koruyacaksın sevgilerle
Unutmayın..! Aldatma eylemi Biliç altında 'Belki birgün lazım olur' diye saklanan eşyaya benzer. Yaptıysa yine yapacaktır çünkü lazım olur diye sakladığı eşya yani aldatma onun için heyecan vericidir.
Tâbi ki hayır. Aldatanın yine bir ihtimali var yapmak için yoksa bile ara sıra insanın aklına gelecek. Bu da kötü sürekli şüphe içinde olmak. Bittiyse daha da uğraşmaya gerek yok. Kendi yoluna devam etsin.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama çok pişman... ve sana bir daha yapmayacağına inandırdı şans vermez miydin
hayır ikinci şansı hiç bir şekilde vermem. çünkü bu hata değil bilerek yapılmış bir şeydir. beni gerçekten sevseydi aldatmayı aklının ucundan bile geçirmezdi. ama bunu yaptıysa yani beni aldattıysa tabi ki ona ikinci şansı vermem. ne kadar acı çektiği ya da ne kadar pişman olduğu önemli değil benim için...
Bak sana çok net bir şey söyleyeyim. Erkeklerin ihaneti affeden kadına saygısı kalmaz. İkinciye aldatıp sana gelir sen de çok gururlu değilsin der bi de. O yüzden pişmanlık, bi daha yapmayacağı garantisi falan felan kusura bakma bana masal gibi geliyor.