Hemen saldırmayın su düsünceden cık diye merak ediyorum soruyorum Bazısı diyor ki hayır önemli degil benim param bize yeter, bazısı da dısarı cıktıgımda bisey alırken cekinmek istemedigim, beni mutlu edebilecek birisi olsun falan diyor.
Ayrıca diyelm biriyle durumu iyiyken beraberdiniz ve sonradan kötü olduysa sorun degil bence zamanla düzelir yanında olunur da ilk bası merak ediyorumm kız erkek farketmez alayim düsüncelerii
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Maddi durum sonradan düzeltilemeyecek bir şey değildir. Zaten bunu düşünmeye başladığınız an duygularınızdan çok mantığınızla ya da kötü ruhlu birisiyseniz çıkarlarınızla düşünüyorsunuz demektir. Evet mantık önemli ancak iki insanı birbirine sapasağlam bağlayan şey duygulardır. İki insan birbirini gerçekten seviyorsa dışarıda pizza yemekle simit ayran yemek aynı mutluluğu verir. Maddiyat elbette önemli, günümüzde para olmadan çoğu şey olmuyor maalesef ancak çok para olmadan da mutlu olabilirsiniz ya da daha fazla kazanmak için birbirinizi yönlendirebilirsiniz, destekleyebilirsiniz. Maddi problemler çözülmeye müsaittir ama duyguları onarmak çok daha zordur. Ben kazanırım benim param ikimize de yeter kafası ilişkilerde her zaman bir problemdir hem erkek hem kadın açısından. İki insan da kazanmalı ve kimin daha fazla kazandığı da önemsenmemeli. İki doğru insan bir araya geldiğinde fakir olduğunda da mutlu olmayı bilir, para kazanmayı da. Önemli olan birbirinizi sevip destekleyebiliyor olmak
Cok güzel yazmıssınız elinize saglık🌸 Şu an ben üniversite okuyorum ve cok iyi yerlere geleceğimden asırı umutlu ve eminim. Sevgilim ise üc senedir mezuna bırakmıs ve asla düzgün cabalamıyor da durumu düzeltmek icin. Küçük bir cikolata simite hemen mutlu olurum Ama aynı zamanda ucuz seylerle beraber pahalı seylerde mutlu ediyor beni. Pahalıdan kastım cok uçuk düşünmeyin abartarak degeri maks 300 400 tlyi gecmez İliski sallantıda para Şu an asla öncelikte degil en son problemlerden birisi bile olabilir Sadece ara sıra hediye almak ve ben bir sey aldığımda cekinmeyerek söylemek daha hos olurdu Onun icin de insanların görüslerini merak ettim Tekrardan tesekkürler 🌸
Rica ederim. Eğer sevgilin samimiyetine inanıyorsa ona aldığın nispeten pahalı bir hediyeden gocunmayacaktır. Çünkü sen bunu, ben daha iyi şeyler alabiliyorum sen de bana böyle şeyler al diye yapmıyorsun. Sen ona istediğin hediyeyi al pahalı olması önemli değil çok uçuk olmadıkça. Sana neden böyle şeyler aldın ben alamam diyebilir. Gücenedebilir ama o durumda senin, canım içimden geldi aldın seni kırmak için ya da bi mesaj vermek için yapmadım sadece mutlu olasın diye aldım. İleride sen de bana alırsın karşılık bekleyerek almadım diyip samimiyetini geçirebilirsen o da bundan mutlu olacak ve senin için de problem çözülecektir en azından bu konu için. Tabi sürekli de hediye alma. Ha bunları söyleyip de hala fakir edebiyatına bağlayıp gönül koyacaksa o zaman da ordan uzaklaşmalısın çünkü o seni anlayan bir sevgili değil. Depresif yaşamaya alışmış biri olur bu şekilde ve seni dibe çeker.
Maddiyat önemli eğer durumu benden kötüyse sorun ederim
bizde Şu an durum o. Biseyler aldığımı söylerken cekiniyorum acıkcası..
Nu soruyu sorduğun kişi erkekse ben etmem bayanlar için soruyosan muht3melen eder