Kadınlar çiçektir erkekler bocektir deyişi çok saçma değil mi erkeklerde en az bizim kadar çiçek değil mi?

Ben erkekleri çok seviyorum ya çok tatlılar
Güncellemeler
+1 yıl
Balınız bal :))
Güncellemeler
+1 yıl
Balsinız siz ball*:))
Kadınlar çiçektir erkekler bocektir deyişi çok saçma değil mi erkeklerde en az bizim kadar çiçek değil mi?
Cevapla