1 yıllık ilişkim vardı ayrıldık. Şimdi kafam hepp eskilere gidiyor?

1yıllık uzak mesafe ilişkim vardı. Daha yeni sözlenmiştik çok fazla ayrılıp barışırdık sonunda yapamadık ben ayrıldım o hala benden bir addım bekliyor. Aileler karıştı meseleye artık olmaz bizden düşündüm. Bitirdim , Amma sürekli aklım onda öyle deli gibi aşık değildim zaten amma beni çok seviyordu bidaha kimse beni öyle sevmez düşünüyorum. Amma yinede olmaz artık 4 ay olacak ayrılalı bide başka ülkede yaşıyor, sürekli kavgalar yıprattı çok soğudum. Bazen özlem gibi oluyor neden böyleyim? Onu kaybettiğim için üzülmüyor değilim amma geri de istemiyorum bu hissettiklerim ne?
1 yıllık ilişkim vardı ayrıldık. Şimdi kafam hepp eskilere gidiyor?
Cevapla