1yıllık uzak mesafe ilişkim vardı. Daha yeni sözlenmiştik çok fazla ayrılıp barışırdık sonunda yapamadık ben ayrıldım o hala benden bir addım bekliyor. Aileler karıştı meseleye artık olmaz bizden düşündüm. Bitirdim , Amma sürekli aklım onda öyle deli gibi aşık değildim zaten amma beni çok seviyordu bidaha kimse beni öyle sevmez düşünüyorum. Amma yinede olmaz artık 4 ay olacak ayrılalı bide başka ülkede yaşıyor, sürekli kavgalar yıprattı çok soğudum. Bazen özlem gibi oluyor neden böyleyim? Onu kaybettiğim için üzülmüyor değilim amma geri de istemiyorum bu hissettiklerim ne?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok istiyorsa kafandaki soru işaretlerini alsın hani nerde
Şimdiye kadar vazgeçmiyor, Annesi yollamak istiyor bize, koşuşup halletmek için. Ben kendi hisselerimi sorguluyorum sadece
Kafanı karıştıran ne
Bazen onu sevmediğimi düşünüyorum, kendisine de söylemiştim zaten. Amma öyle ciddiye almak istemiyordu "ben her şey yapicam eskisi gibi olucaz "diyordu amma ayrıldık artık benim için yaptığı çok şeyler vardı manevi. Bilmiyorum ayrılınca kafam takiliyor ona. Barışınca yine kavga yine soguyorum
Kendin söylüyorsun ciddiye almadığını üstün körü geçiştirmiş ertelemeye alınınca sende bekleme moduna girmişsin durum çözümlenemeyince kendi içinde soğutmuşsun
Peki şimdi neden böyleyim sürekli onu düşünüyorum. Amma geride istemiyorum
Ayrılık süreci en fazla 1 hafta olur önüne bakacaksın içine dönüp vicdan terazisi kurmuşsun sen manevi çok destek oldu diyorsun bu onun görevi değil mecburiyette değil ya da sana ödül olarakta görme ilişkilerde bunlar zaten olmalıydı de kendine. En son ne zaman konuştunuz tavrı nasıldı otur düşün tart tek başına sorunu bulmaya çalıştığın için sürekli aklında bi de aileyi karıştırmayacaktı annesi ne demek gönderiyo o adım atacak gel kafanda neler var halledelim diyecek sonrasında her şey yoluna girer zaten hem ilişki sürecini uzatma evlilik istiyorsan hazırlığa başlasın halledicem bakarız gibi belirsiz Araf’a sokmasına müsaade etme
Annesine çok düşkün benimde artık annesiyle aram pek iyi sayılmaz. Kavga etmiştik annesi yine müdahele etmeye çalıştı, ve "Ben o kapiya gelmemeliydim " istemeye beni gelmeyecekmiş oğlu için gelmiş. Böyle çirkin bi laf söyledi. Sonrasında zaten ayrıldım. Oğlu peşimi bırakmadı "anne işte napayim sinirli olmuş , söylemiş idare et " dedi bide hiç peşimi bırakmadı annesiyle kavga bile etti bana bunu söylediği için barıştık 3 gün sürdü. Ben öyle konularda kinliyim unutamıyorum bana yapılanları 3 gün içinde hep söyledim "annen böyle dedi, öyle yaptı, Oda " biliyorum amma annem o benim atamam "flan dedi ne istiyorsun özür mı dilesin daha ne istiyorsun benden dedi iyice ara karıştı, sonda beni annemden ayırmak istiyorsun dedi . Daha öncesinde ayrı yaşamak istediğimi söylemiştim. Kabul etmişti amma annesinin gönlü yok gibiydi
Ve o son lafından sonra zaten yürüyeceği yoktu, Bitirdim. Yine perişan halde bi yerlerden ulaşmaya çalışıyor.
Anneci derken aradaki bağı kuramamış gibi duruyo aranızdaki farkı anlayamamış, ki aile araya girmiş hiç hazetmem yaşamadım bilemiyorum birilerinin halkına girmekten ar duyarım fakat annesinin sözü alaşağı edercesine fazla yüz gözlük olmuş ben olsam ben de keserim bağı. Ayrılık süreci uzayınca senin kinin inadında ailesini usandırmıştır annemle aramı bozmak mı istiyorsun ne demek ilginç düşünce. Sevgi içinmi mücadele ediyo yoksa vicdanı rahatmı değilde uğraşıyo orasını sen anlayacaksın artık ama hep belirsizlik bekletmeye alması soğutur evet
Ayrılık sonrası tutumuna önemli iki tarafın sevgisine vefası var mı hiç olmamış gibi elalemi araya katıp hayatındaki kişiyi hiç mi ediyo bunlar önemli faktörler mesela senin olmadığın yerde sana ve senin ona değerine nasıl sahip çıkıyo seni nasıl temsil ediyo ilişkinin dinamiğidir bunlar
Düşünceleriniz çok olgunca teşekkür ederim. Yorumlarınız için.
Rica ederim hakkinızda en güzeli olsun ama kendi kendine bana bu iyilikleri yaptı peşimden geldi vicdanı yapma sevgi bu dur asıldıgın ipe kanın değer
Bana hepp arada kaldığını söylüyor , Ben ayrı yaşamak istediğimi söyledikten sonra annesi beni sevmemeye başladı. Hepp bi rakabet hepp kendini benimle kıyaslıyor , Beni istemeye geldiğinde " Oğlum benden çok seni görüyor " biz uzak mesafede olduğumuz. İçin hiç görüşemiyorduk hepp görüntülü konuşurduk, bide oğlum benden çok seni seviyor diyor. Neden böyle oldu bilmiyorum amma beni artık sevmiyordu sonunda söyledi içindekileri.
Çok teşekkür ederim. Her birimiz için hayırlısı olsun. Sadece içimdeki bu ses beni rahat bırakmıyor..
Şimdi fazlamı alıngansın diye aklıma geldi ama uzak mesafede alınganlıklar çok normal istediğin an istediğini yapamıyorsun karşılıklı ihtiyaçlarda var mesafe halledilir gün içinde foto video görüntülü konuşma aydan aya gelip gitmelerle telafi edilir isviçrede yaşadığım dönemlerde tr de sevgilisi nişanlısı olan arkadaşlarım çoktu mesafeyi sorun etme. Sorununuz yüz göz olunması bence kinciyim o lafı sindirmem sürekli söylemem ama karşı tarafın konuyu temize çekmesiyle alakalı şeyler bu. Anne araya hadsizce dahil olmuş sanada yük olmuş oğlu mesafeyi korumalıydı çok hatalar var özel özelde kalır
Yok sen seviyosun şikayetlerin normal ama sevgin var belli, o da halledemezden diye içinde soğutmuşsun karılmışlık var. Konuşursunuz yeniden ben aileler araya girmeden ayrı yaşamak istiyorum varsan varsın yoksan birbirimizi meşgul etmeyelim de bu ne ya herkesin hayatında sorunlar var birliktelik demek huzur verir yük vermez
Evet ben çok alınganım. Kafama takarım bana söylenenleri annesinin o lafına kaç gece ağlamışım . Ben kimseyi üzmem bana yapılınca da toparlanamıyorum. Benim bu hafizam benim işkencem affetsem bile unutamıyorum , unutamayınca da eskisi gibi olmuyor.
Tepkilerin normal kendini yıpratma araya 3. kişileri dahil eden akıl hocalığı isteyen düşünsün ben çok önem veririm kimden akıl aldığını çünkü 3. kişiler suyu bulandırır karakterler dikte dursa o su bulanır ne işin var özelini kendi çözmeyenle? Silkelen kendine gel isteselerdi senin ailende saygısızlık patavatsızlık yapardı. 1 yıl içinde de artık ilişkinin boyutunu ayarlamayası gerekiyodu çok uzamış
Ayrı yaşamayı kabül ediyor ne istiyorsun yapıcam diyor. Amma bu türlü aradakı dengeyi tutamıyor. Arayıp telefonda ağlıyor yapmıyorum ben sensiz diyor. Hayır dedikde beddua bile ediyor neden hayatıma geldin o Zaman hayatımı mahhvetin diyor. Seviyor mu nefrret mi ediyor anlayamıyorum. Bende artık kimseye gönlümü veremiyorum neyin içine düştüm ben
Evet çok haklısınız geride bırakmam lazım herşeyi. Unutmak lazım
O da seviyo bence yazık üzücü yakın olmadığınız için sinirler laçka olmuş dediklerine kulak asma. Dedim ya sen olmadan seni ve sevgini nasıl temsil ediyo 3. kişilere ağız açtırıyorum vs. Asla saygısızlığa boyun eğme bir defa edilen hırçın söz yeniden yapılır büyüdükçe büyür kabul etme saygısızlığı yüzüne vur söyle. Yapacaksa erkenden yapsın erteleme tamam yapalım de, geçiktiriyosa arkana bakma net ol
Şimdi söylesem gelip alır beni. Bide o lafı annesine yedirir yine yollar istemeye) Amma artık olan olmuş çok soğudum sadece ağlaması gözümün önünden gitmiyor onun suçu beni tutmaması beni değil ailesini seçmesi. Amma benimle evleneceği için hani bende ailesi sayılırdım. Şimdi haber göndermiş annesi ki, gelicem konuşmaya ailemnen . O lafı söyledikten sonra yine bu kapıya nasıl geliyor hangi sıfatla hiçmi utanmaz bide aileler eskiden tanıdık. Bilmiyorum sadece beni kimsenin onun kadar sevemeyeceğini düşünüyorum kendi kaybetdigime de üzülüyorum. O erkek birini bulunca unutucak zaten , olan her zaman kadına oluyor.
Sen fazla kaptırmışsın kendini en fazla 1 hafta üzülüp bitirecektin ne alakası var ya hu kimler kimler çıkacak karşına, kendini çok değişik pozisyonlara sokuyosun sen. Geliyorsa gelsin alsın
Bu kadar zaman benimle bölüşdüğünüz için fikirlerinizi çok minnetarım. Toparlıycam kendimi. Mazi mazide kaldı . Size de en hayirlisini diliyorum. 🙏🌸
Ne hoş minnet🍀🥰 ne güzel bir dua teşekkür ederim sevginle sevdiğinle kal hakkınızda hayırlısı olsun
Ne hoş sizin gibi insanlar kalmışsa. Dünyanın diğer ucundan iyilik saçan iyi kalpli insanlar.🙂🙏🌸
Aynen
Derken
Öyle