2 yıllık sevgiliyiz hiç benle yalnız kalmak istemedi nedeni ne olabilir?

Sadece öpüştük daha ilerisi olmadı. Aslında daha ilerisi olmaması benim hoşuma gidiyor ama bir erkek olarak bunu hiç istememesi garip değil mi?

2 yıllık sevgiliyiz hiç benle yalnız kalmak istemedi nedeni ne olabilir?
Cevapla