Ayrıldık hayatında başkası var ama konuştuk gece 1'den sabah 6'ya kadar ve saatlerce ağladı karşımda sizce unutamadı mı?

Cok zor zamanlar geçirdim yanımda yoktu bunun için cok pişman saatlerce ağladı. Ve her seferinde beni çok sevdiğini sevgisinin yalan olmadığını söylüyor. Ağladı karşımda. Telefonda ben senin gülüşünü çok severdim dedi. Görüntülü konuştuk öyle gülme diyor. Arada dalıp dalıp iziliyor. Sizce diğerini sevse gece 1den sabah 6ya kadar konuşur muydu benle. Bana diyor ki sen beni öldürdün Sen beni mahfettin. Sayende artık gülemeyeceğim. Ve bir aydır hiç konuşmadık. Sizce durum ne?

Ayrıldık hayatında başkası var ama konuştuk gece 1'den sabah 6'ya kadar ve saatlerce ağladı karşımda sizce unutamadı mı?
Cevapla