AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Çok güzel cidden devam et severim böyle ilişkileri ^^
Büyüklük biraz normal olabilir ama kücüge asik olmakta biraz anormallik var gibi.
Benim 20 yasimdayken 28 yasinda sevgilim oldu normaldir
18-24 yaş aralığındasın en kötü 24 olsan 17 yaşındaki liseliye mi aşık oldun?
Bence kalbinden ameliyat ol derim.. olmadı beyin nakli ol yani..
o kaşlarla sen nasıl aşık oluyorsun ben anlamadım tipe bak yaa amip :D
Yalnız o mavili benim 15 yaşındaki kardeşim mal:)
özür dilerim :)
Kabul edildi özrün :) bende mal dediğim için özürdiliyorum ozaman :)
iyi günler :)
Kendimden hep küçüklerle çıktım ve şuankide 4 yaş küçük
Yaş sorunu oldumu hiç peki?
Niye olsun ki ben 21im o 17 gayet iyi anlasiyoruz prensesimle ;) aşk olduktan sonra gerisi hikaye bence
Küçük olmakta göreceliymiş. 24 olsan o 17, ne bileyim reşit bile değil.
Allah sonunuzu hayır etsin.
Amin.. De yaklaştın ben 23 o 17.
O zaman yaş farkını yanlış hesaplamışsın.
Neyse biraz sıkıntı olabilir ama arada karşılıklı gerçek AŞK varsa hiç bir engel sizi tutamaz.
6 ya da 7 farketmiyor da. Asıl önemli olan yani onun duyguları hadi benimkini geçtim. Ya onunki sadece bir hevesse yani şöyle o yaşlarda insan kendinden büyük birine aşık olduğunu sanabiliyor..
İşte dediğim gerçek AŞK mantığı o.
5 yas kucuge asık oldum daha dogrusu o bir süre peşimden koşup sonra bırakınca aşk kaçınılmaz oldu :D
6 yaş küçük birisine oldum 19 yasinda ama belaruslu bir hayat kadını :(
Off sen daha fahimm. Kader. İnsan kalbine engel olamıyor. Ben aylardır mücadele ediyorum kalbimle sevmiyorsun sevemessin diye ama oldu işte sonunda kabul ettim
Aşk 1 kere yaşanır zaten.
Diğerleri cinsel arzudur.
@siyahinciiii ya durumu şöle açıkliim hemen. kızların alayı bana hasta.
@siyahinciiii adeta bronşitler bana
Benden büyüklerde oldu kucuklerde askin yaşi olmaz yaa ;-)
Çocuk olarak sewiyosundur onu şirin gelmiştir Aşk değildir o...
Bana tuhaf geliyor suç işlemişim gibi, en fazla 1 yaş küçük olmalı.
gayet normal :) seninki biraz fazla ama olsun aşkın yaşı olmaz.
Normal senin yaslarinda. Evcilik filan oynarsiniz. Cocuk anasini emiyormu hala
Malmısınız numaramı yapıyosunuz anlamadım. O 17 ben 23 yaşındayım bu arada mavi hırkalı olan benim kardeşim siyahlı olansa benim.
Ikinizdendr bir halt olmaz
Dinime küfreden müslüman olsa diye birşey var tam senlik o söz.
Bir resimlerimizi yan yana koy istersen 50 tane seyim olsa birini bile surmem kezban kilikli
İşte en büyük farkda bu beyin farkı. İnsan kıyafetiyle karşılanır düşüncesiyle yolcu edilir. Sizin gibi erkeklerden bir cacık olmaz. Belkide o 17 yaşında ama kişiliği sizden üstün olduğu için onu sevdim. Ama bişey var böyle devam et aşkı bacak arasında aramaya devam et belki bulursun.
:-))))))(
senin yaşın kaç ki 7 yaş küçüğüne aşık oluyorsun. ben de zamanın da 4 yaş büyük birisi ile takılmıştım aşık olmamıştım :)
paron ama tam tersi olmuş v iyi anlaşmıştık bnce sıkıntı yok sübyansal boyutlara ulaşmadıkça sapkınlığa girmdikçe hahaha
Benim sevdiğim benden 1.5 yaş küçük kanka ama 7 yaş biraz fazla :D ne yapcan aşk işte :D
O aşk gözü kör olunca napcanı bilmiyo :D
Benim eski sevgilim benden 2 yaş büyüktü. :D Aşırı zorlanmıştım çıkana kadar 2 yaş fark diye diye başımın etini yemişti. 6 ay çıktık ayrıldık.
24 yasında olsan 17 yasında cocukla işin ne la derim. sapık msın kızım sen :D
Bence normal değil. Ha geçiciyse sıkıntı olmaz ama evlilik olmaz
7 yaş da baya varmış canım ya. Bence bir iki yas sorun olmaz hicde başıma gelmedi ama :S
Ya haydi 3-4 yaşı anlarımda 7 yaş nedir l*n :D
Ee kalp bu söz dinlemiyor gidiyor sıpanın birinin peşine takılıyor.
Ya orasıda doğru şimdi aşık oldunmu birisine kurtulman zor tabi.. Zamanın akışına bırak
Kıçına vura vura büyütürsün artık.
yaşlar sadece rakamdır hiç takma bnce..
Bende 4 yas kücüke olmustum. :D
Tamam da senin yaş kaç?
23yaşım
ama yaşşın 12 13 gibi duruyor
Canım ben siyahlı olanım ve 23 yaşındayım mavili olan benim kardeşim :)
Evet benden 8 yaş küçüktü ama olmadı
Olmayınca olmuyor ama insan kalbinede engel olamıyor.
Şu kalbimi artık söküp atmak istiyorum nerde imkansız varsa onu buluyor...
Subyanciliknormal değil tatlım
yok daha değil ama olabilirim gibi
Gibiyse olursun kesin.
hayatta ne olacağı belli olmaz ama en fazla 3-4 yaş küçük olurdu 7 yaş da değil o kadarda değil. d
Olmaz bu iş : ) sen daha oLgunsun o daha Bebe
Orası öyle tabi. Çok şey bildiğini sanıp hiç birşey bilmeyenlerden. Ama işte gönül bu neye koncağı belli olmuyor. Zaten olmasın diyede elimden geleni yapıyorum. Çünkü eninde sonun üzülüçek.
E Aşık oldum diyosun elimden geleni yapiyorum diyorsun? : D
Hankisine inanalım şimdi kanks :D
Ya aşık oldum tamam. Ama şimdi küçük benden uzak durmassam eninde sonunda üzülücez.
sen kaç yaşındasın o kaç yaşında
Ben 23 o 17.
olur böyle şeyler ama sağlıklı değil, bende ilkokul 1. sınıf öğretmenime aşık olmuştum,
Bilmiyorum ya. Karıştı iyice kafam..
bu konuda kalbinle değil beyninle hareket etmen en sağlıklısı olacaktır
1 yaş bile olmazken 7 yaş, ı-ıh
hiç normal değil üzgünüm.
Olmadim. Asla da olmak istemem.
kaç yaşındasın da 7 yaş küçüğe aşık oldun la :)
23 yaşındayım oda 17.
hiii o zaman sorun yok. keep calm and hayırlısı be gülüm :)
Saol ya :)
15 yaşındayken o 29 du.
Aşk bu kimsekarışamaz kime aşık olduğuna. Nasıl atlattın peki.
"Zaman la herşey geçer" incik boncuk aramaya grek yok bukadar basit
7 yas biraz cok ama seviyosan yasi takma
Aşkın yaşı yoktur gözüde kördür :) nezaman ne olacağı belli olmaz.. Seviyorumm tabi..
Normal. Gönüle söz geçmiyor çünkü.
Hakkaten normal mi?
Hemde hiç geçmiyor.
Maalesef mi diyim bilemedim:/
Hala sana umut baglayabilirim o zaman :)
Normal yanlış birşey yok takılma râkkamlara
Rakamlar... Ah hayatımın her köşesinde şu matematik var. Ömrümüzün her yerinde.
Her zaman erkek büyük olacak diye bir şey yok kuzum erkekte seviyosa keyfine bak
İşte en güzel yerine geldik. Ya o yaşlarda gençler kendilerinden büyük abla ve abilerine aşık olduklarını sanabiliyorlar. Benim ondan uzak durmamdaki en büyük sebeb bu. Emin değilim sevgisinden...
Senin tam olarak niyetin nedir ciddimisin
Ciddiyim. Nasıl anlatsam uzak durmayı denedim hemde çok. Ya bu böyle bişeyki gelmiş geçmiş herkezden farklı. Ya o benim küçük adamım. Küçük adam.
Aşık olduğun küçük afamın senden önce çıktığı olmuşmu
Oldu.
Ne zaman ayrılmış?
En son geçen sene biz tanıştıktan bir iki ay sonra...
İşte o sıkıntı olabilir ayrıldıktan sonra düştüğü boşluktan sana tutunmuş seninle ayakta kalmış olabilir sen yini her türlü ihtimale karşı dengeli bir ilişki kur önderlik yap sen yönet en azından şu günlerin tadını çıkar
En iyisi senin dediğini yapmak saol.. :)
Mutluluklar :)
Gayet normal aşk ın yaşı olmaz :)
7 yaş çok fazla ya normal değil bence.
Olabilir neden olmasın
çocuk olur o daha senın yas kac kı
23 ben 17 o.
o çocuk daha şu an ergen donemde öpmek dokunmak ıstıcek daha sonra ergen abaza dıe sıkayet edceksen hıc bulasma
büyük birinede oldum küçük birinede
Bende 4 yaş küçük kuzenime oldum :)
ilkokula mı gidiyo :)
Eğer seviyosan ilgi duyuyorsan normaldir
Oldum 1gun buyuktu acilmadim buyuk diye
Hayır olmadı :D Normal bence
anormal otesi 7 yas ne demek -_-
=^-^=
normaldir. basima geldigi icin soyluyorum
Olur olur bal gibi olur aşk bu sen daha nerdesinnn
Ben hep kendimdenbüyüklere asik oldum
Naptın be sen abarttın
Aynen. d
cıtırlar cekiyo bazen
Bir sübyancı daha, bitmediniz ha.