Nişanlısıyla üç ay ayrıyken başkalarıyla flörtleşen arkadaşım, barıştılar diye sadakatten bahsediyor. Kendini kandırmıyor mu?

Arkadaşım nişan attı 3 ay ayrı kaldılar sonra barıştılar ama şu an sanki o üç ayda hiç araya flört sığdırmamış gibi davranıyor büyük büyük laflar ediyor işte neymiş biri olmadığında bile ona sadık kalabilmek her yiğidin harcı değilmiş falan resmen kendini kandırıyor niye böyle yapıyor?
Nişanlısıyla üç ay ayrıyken başkalarıyla flörtleşen arkadaşım, barıştılar diye sadakatten bahsediyor. Kendini kandırmıyor mu?
Cevapla