Bel altı ima yapan flörte sapık mısın dediğim için küstü?

Ara ara bel altı ima yapıyordu zaten en sonunda sapık mısın sen dedim bana demediğini bırakmadı. Çok kiriciymisim kimse çocuk gibi beni azarlayamaz ne biçim bir ima bu falan dedi. Bende haddini bileceksin dedim küstü. Kim haklı? Ve daha yazar mı?
Bel altı ima yapan flörte sapık mısın dediğim için küstü?
Cevapla