Kızla birbirimizi çok seviyorduk, öyle böyle değil. Ben hala çok seviyorum yazma bana dedi bu sabah ne yapmam lazım?

mutlu edemediğini arada 800km metre mesafe olduğunu söyledi. ben hala çok ama çok seviyorum, daha bu sabah saat 8 de bana böyle şeyler yazdı. ne yapmam gerekiyor? ama başta bana seni seviyorum dedi, sonrasında söyledi tüm bunları bana. vazgeçmeli miyim yoksa bırakmamalı mıyım?

Kızla birbirimizi çok seviyorduk, öyle böyle değil. Ben hala çok seviyorum yazma bana dedi bu sabah ne yapmam lazım?
Cevapla