Genelde uzun boy istiyorsunuz ya..
Hiç bilmiyorsunuz evlendiniz ama eşinizin kısa çıktı 😅..
Ne yaparsınız?
Genelde uzun boy istiyorsunuz ya..
Hiç bilmiyorsunuz evlendiniz ama eşinizin kısa çıktı 😅..
Ne yaparsınız?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Evlenene kadar bilmeyeceğim kadar konusunu açmayan bi erkek görmedim ben. Genelde max 3. gün söylüyorlar boyu
Doğruyu söylüyorlar mi orası da var ☺️😅20-22 diyorlar ama çoğunun 12-13 belki 10 cm emin ol 🙂
Onu göz ile görüp ölçmeden doğruyu bilmen zor 😂😂🤣
Merak etmiyorum ki
Şu kadar olsun dediğin bir boy yok mu ☺️😅
Mesela 14-16-17 gbi
Hayır
Karakteri düzgün olsun da, hepimizin eksik yönleri var diyip mevzuyu derinleştirmemek elimdekiyle mutlu olabilmeyi öğrenmek lazım
Hmm her türlü kabul edebilirsin ama karakteri duzgunse yani😊🙂..
Bna da siz gbi birisi denk gelir inşallah 😊
İnşallah :)
Ya benim biraz kısa gbi de o yüzden sormak istedim ama cidden sizin gibi kişiler çok yaşasın 🙂😅..
Çoğu daha uzun olsun falan gibisinden kırıcı konuşuyor 🙄
Ya açıkçası gönül ister de bunu 1. Öncelik yapmak ne kadar mantıklı, tartışılır
Hm çoğunluk mesela en az 17-18 den başlıyor altı asla olmaz diyor 🙄ama bence daha da kısa olsa olabilir..
Tabi ki gönül istiyor..
Bizde mesela kendimizce sizden istediğimiz var sizinde bizden var ama 4/4luk olmayabilir her şey 🙂
%20 sapma payı bırakmalı bence herkes, zaten önemli olan boyutu değil işlevi
🙂🤔peki siizin aklınızdan geçen Max veya min boyut aralığı nedir 🙂
Kısmet bea
Hmm biliyorum takmiyorsunuz ama merakta etmiyor değilim kafanızda geçeni 🙂🤔ben diyeyim mesela bna göre ideal olanı 14-17 arası 😂😅
Yanında adam gibi adamlık da varsa tadından yenmez
😅😀ooooo tam da ben ama işte şans reel de değil de saçma site de denk geliyoruz 😂
Ya peki kalınlığı ile ilgili düşünceniz nedir onu da siz söyleyin bari 🙂 uyuyor mu düşüncemiz merak ettim 🙂
Ya dediğim gibi işlevi önemli, e tabi öyle incecik de olmasın değil mi 😅
😅😀o konuda haklısın.. kalınlık konusunda övünebilirim 😂.. ama ya cidden ne kadar bak bunu bari yaz 😂
Hahaha ne bileyim ayol
😀😅ben sana bir örnek verebilirim ama sapik sanilmak istemiyorum 😂😅
Ama varya sohbetin güzel sarıyor 🙂
Hahaha 😄
Mesela kutu kola kadar olsa olur mu 🤔😅🤣🙈
Valla tecrübem yok, bilenlere sormak daha belirleyici olur sanırım 😅
En azından kafanda bir düşünebilirsn ama korkmamak şartıyla 😀😂
🙂😅 teşekkürler yorumların için 🙂
Hahaha ne demek :) eğlendim
🙂😅bende bende 🙂☺️
Takıp attım 🙂☺️
Boyle bi risk almak istemedigim icin evlenmeden yapiyoz zaten
Hmm o zaman çıksa 😂😅tam ilişkinin ortasında bırakacak mısın 🤔🙂
Çıktı biliyor musun başima geldi. Seks esnasında degil ama sonrasında ilişkiyi bitirdim ayrıldık yani
Ne kadar kötüydü 😔🤨
Bayaa kotuydu hatta o kadar kotuydu ki adam içimdeyken girdin mi diye sormuştum..
Yok artık 😅sanırım 8-10 falan olabilir en fazla yoksa o kadar kötü olmazdi
Ay boyunu bilmiyorum ama kalın olmadıgı kesindi cok kotuydu😂😂
Mesela ne kadar olmalı boy ve kalınlığı size göre ☺️😅
Tecrübe var zaten bilirsiniz ideal olanı🤣😅
Kapkalın olacak
Boy onemli degil kalın olsun yeter
Boy 15 ama kalınlığı kutu kola kadar olsa ☺️😅...
Veya 0.5lik su şişesi kadar hemen hemen
İyidir ya 😂
İyi ne demek az da uzun olsa süper 🙂 ama işte kısa biraz 😅
Boyu onemli degil
🙂☺️ kalınlığı daha önemli bence de ve bende bu konuda iddialıyım 🙂☺️
Çok iyi olan varmiydi peki? Bir tane kötü çıktı ya peki ya iyi olan?
Tabi ki var. Hayatımda hic unutamadigim bi seksim oldu...
Hmm süre olarak mi iyiydi boy olarak mi işlev olarak mi ☺️😅...
Merak ettim ne yaptı da yani unutamadiniz ☺️🙂ne gbi artıları oldu diğerlerinden?
Yani icine girdigi an bütün vucudum uyuştu öyle soyliyim😂 ten uyumumuz da vardi o yuzden hem penisinden hem de birbirimizden cok haz almıştık
Hmmm baya bir kalınlığı da varmış sanırım 😅🙂peki kaç kişiyle birlikte oldunuz mesela 5 kişiyle olmuşsunuzdur diyelim sadece 1 tanesi mi çok iyi çıktı 🤔😅
Karakteri çin malı çıkmasın da kalanını hallederiz
💯💯 tebrik ediyorum süpersin 🙂🙂☺️
Teşekkürler 🧚🏼♀️
🙂☺️bize de siz gibisi denk gelir mi acaba 🤔🤔🙄ama nerdeee
Gelir umarım 🙂
Amin 😂😂😂
Cidden boyuna takmaz mısın ya 🤔ben şaşırıyorum şu an genelde böyle cevap vereni görmedim 😊💯
Yaa seven erkek her konu da mutlu etmek için sınırları zorlar. Ben onun tavırlarına bakarım ve eksi ya da artı puanı ona göre veririm. Allah vergisi şeye göre puan kırmam. Yetersizliği karakterindeyse düşer gözümden.
💯😊🙂vay bee cidden etkilediniz 🙂
Aslında beni etkilemek daha zor 🙂 Basta tatli hareketiyle etkileyebilir ama uzun sürmez. Cunku dedigim gibi karaktere cok fazla bakan bir insanim. En ufacik detaylara takilirim. Bir erkegi boyuna, kilosuna, sehrine, irkina gore falan secmiyorum ama karakterine cok bakarim. Yeterince adam olmayan insan hayatimda omurluk kalamaz 😃
😅😀Bu sitede değil de günlük hayatta karsilassak ben etkileyebilirdim seni malum sen gibisi kaçırılmaz 🙂☺️..
Karşına düzgün kişiler çıkarsın Rabbim 🙂🙏
Coook tesekkür ediyorum 💜 Hep mutlu olman dileğiyle
🙂☺️sende sende.. sorum silinme ihtimali var 😅ara ara bu güzel sohbeti başka sorularda yapalım bari😀 mutluluk hormonu salgiliyor gibisin 🙂
Ayy mutlu oldum😅
Hep mutlu ol 😊🙂 takipp ediyorum sizi..
İnşallah bnde sizin soruya yazcam başka zaman 🙂
Ben de etmek isterdim yaa gizli de olmasan 🙂 Sorularima beklerim
Son takip eden benim zaten takipçim veya takip ettiğim Yok 🙂
Evlenmeden önce öğrenirim zaten
Hmm o zaman ogrenirsen ne yaparsın 🙂🤔
Onu o zaman düşünürüm
😅🤨 şey peki ya ne kadar altı olursa vazgeçersin 🙂
25 diyip tüm erkekleri elemem yok mu
🤣😂beni 2 kere eledin o zaman sn 😀
O çıtayı biraz indir bence 🙂
Aldık bı kere napak
Ömür geçer mi 🙂😊
İade oluyor mu 🤭
😅😅o zor ya.. süresi doldu knk 🙂
Tüh
Belki boy kısa ama başka yönden iyi mesela işlevsell olarak iyi 😅🤨hemen pes etme ya
Göze hitap etmeli 😃
Mesela ne kadar desem🤔🤔min veya Max?
17den aşağısı kötü 😂
Aboooo ☺️😀 şöyle diyeyim biraz daha kısa olup kalınnlgi çok olursa 🙏🙈
😀😅direk sorayım bari 14.5-15 civarı olup kalınlığı fazla olursa 🙂🤨
Hayır ya 😂
İyi mademm 😅bizi de seven çıkar inşallah böyle 🤣