Aynısını ben de yapmıstım... çok üzülmüştüm kalbim kırılmıştı, görmek duymak istememiştim sevgilimi.. kapattım hesaplarımı.. kafamı dinleyim yalnız kalayım istedim.. çünkü canım acımıştı, ben zaten tüm o uygulamaları sevgilimle iletişime geçeyim, ne yapıyor bileyim göreyim diye kullanıyordum, o olmazsa ne önemi vardı.. Sonra açtım dedim ki neyse hayatıma devam edeyim, etkilemesin beni.. Ama o zaman da durmadan profiline falan baktım uzun bir süre..
0
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hmmmm ben ne zaman açar diye bekliyorum keşke yazsa diye bende çok uzuluyom
Benim ilişkim geçen günlerde bitti, beni her yerden engelledi, onu aldattığımı düsünüyordu ama benim için ondan baskası yoktu. Artık arkadaşlarına yazdım ben konuşmak istiyorum onunla ama beni her yerden engellemis. Bitecekse de böyle bitsin istemiyorum, söyler misiniz engelimi kaldırsın dedim. Engelimi kaldırdı küfürler etti insanlara yazma etme istemiyorum seni dedi. Çok kırıldım. Peki dedim artık yolun açık olsun. Sonra aradı beni konuştuk.. Bak bu devirde insanlar gururum zart zurt diyor sevgisini gösteremiyor. Bu devirde zor olan seveni bulmak değil, sevdiğini kaybetmemek için her şeyi yapabilecek olanı bulmak. Gerçekten seviyorsan çabalarsın, bunun gururu olmaz. En son da dersin ben ne yaptıysam seni sevdiğim için seni kaybetmek istemediğim için yaptım dersin. Anlamazsa kücük görürse karşındaki zaten insan değildir. Sevmiyorsa devam etmek istemiyorsa da en azından senin onu sevdiğini değer verdiğini görür onun için değerli olursun. Hiçbir gün kötü hatırlamaz adını. Sen ulaş
Ben kostuktan sonra neye yararki birgün gelir yine beni yariyolda bırakır bı sonuca bağlamaz erkek adım atmayınca kız atsada o ilişki geliyo birgün yine bitiyo eğer bana ulaşmaya çalışırsa zaten adamdir seviyodur
Valla ben bu zamana kadar çok ilişki yaşadım. Çok aşık kaybettim senin gibi düşünerek. Sonra karşıma şu anki sevgilim çıktı, bayağı seviyorum, kaybetmemek için ne gelirse elimden yapıyorum. Barıştık ben yazınca. Bana şey diyor senden sonra baskasıyla mutlu olur muyum yapabilir miyim bilmiyorum diyor. Ne zaman gitsem benimle konuştun, bana her şeyi açıkladın, tüm sorunlarımızı halletin diyor. Kadının sosyal zekası yüksektir, kadın konuşmayı bilir, erkekler böyle büyütülmüyor. Çoğu erkeğin duygularını göstermesi toplum için aşağılık bir şey, öyle erkeklere hafif bakıyorlar. Erkek hayatında görmediği, sevgiyi, ilgiyi, değeri, duygularını paylaşmayı ilişkisinde yaşadıkça kadına bağlanır. Unutma kadının peşinden çok erkek koşar zaten, erkeğin peşinden kim koşuyor? Böyle bir şey gördüklerinde eğer * değillerse şaşırıyorlar ve daha çok bağlanıyorlar.
Yani bı bakimdan haklısın ama daha önce bu söylediklerini yapmıştım önceki ilişkimde hep ben kosuyodum o kaciyodu sonra kaprise bindirdi işi hep bekledi ben aradikca telefonları bile kapiyodu yüzüme sonra kendime dedimki artık kosmicam bana değer veren yanımda yürümek isteyen zaten yanımda olur bırakmaz dedim önceki ilişkilerimde yaptığım hatayı yapmak istemiyorum bu sefer
Bunu söyleyebilirsin, ben olsam şey yazardım, "Ben sana yazmak seninle konuşmak bir şeyleri düzeltmek isterdim. Ama önceki ilişkilerimde her sorunu halletmek isteyen bendim, ama kimse benim için çabalamadı. Ben kimse için de öyle çaba sarf edilecek birisi olamadığımı gördüm. Sen farklısın sanmıştım, gurur laf dinlemez sorunumuz neyse düzeltmek için bana adım atar, bana yazarsın sanmıştım. Seninle konuşacaktım ama gördüm ki senin sevgin de gururundan büyük değilmiş" Tartışmanız ciddi bir şey değilse ve sen suçlu değilsen bunu da eklemelisin. Bu kadar önemli ne vardı tartışmamız bu noktaya geldi.. ben çok mu suçluydum falan.. Biraz hayıflanabilirsin.. Hiç mi sevmiyorsun beni.. Yazıklar olsun falan.. Umarım uğruna çabalayacağın aşkların olur yazardım
Ya bana daha önce gelecek için olur geciniriz en kötü makarna yeriz ama geciniriz ben seni bırakmam asla sen biraksanda ben seni bırakmam diyordu, sen hayalinde bırakırsın beni ama ben seni bırakmıyorum ilerde herkes yaslanicak gözlerinin içine ben bakicam diyordu bana, geçenlerde gelecek için yuva mevzusunu yine açtım hazır değilim falan dedi ee napicaksin dedi bana bitirelim ozaman birbirimize alisiyoruz sonradan daha üzülürüz dedim tamam dedi, daha önce tamam demezdi engelleri kaldır derdi bana bu sefer hiçbisey demedi.. inatagramini kapatti gitti üç gün geçti aramadı normalde her kavga da arardı. Oynadi demekki benimle ne diyim
evlenmek için bu tip şeyler için de bence 25-29 yas aralıgı çok erken ekonomi çok kötü evlilik nişan ev almak zor işler bunlar.. Artık bu işler 30-33ü buluyor maalesef
Evet hazır değilim 4 sene falan dedi bende beni oyalar diye düşündüm zamanımızı calmayalim dedim, ama önceden birakmiyodu bu sefer tamam dedi belki de dünden raziydi bitirmeye vesile oldu.. evet şartlar zor ama ozaman inanarak benle bu yola cikmamaliydi o kadar sözler verdi birakmicam diye bı bitirelim diyince hemen tamam dedi yani bu kadar kolaymış demekki
bilmiyorum bence oturup konuşmalısınız bu devirde sevmek sevilmek cok zor belki bir yol bulursunuz halledersiniz.. Ama bir oturup konuşmak yaşadığınız ilişki için birbiriniz için çok önemli
Keşke böyle bitmesi birden kötü oldu o kadar seviyorum dedi bir adım atmıyor inatagramini kapattı gitti belki dayanamaz gelir ya da gelecek görmediği için bizden olmaz diye düşünüp ciddi bitirmiste olabilir hiç bilmiyorum ama çok üzülüyorum alışıp sevmistim
konuş bacım konuş içinde aklında kalacağına en azından ben elimden geleni yaptım dersin... hadi ben vereceğim aklı verdim.. yarın sonra vay ben niye yazmadım çok mal adamlara çabaladım buna hiçbir şey yapmadım deme yani...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Aynısını ben de yapmıstım... çok üzülmüştüm kalbim kırılmıştı, görmek duymak istememiştim sevgilimi.. kapattım hesaplarımı.. kafamı dinleyim yalnız kalayım istedim.. çünkü canım acımıştı, ben zaten tüm o uygulamaları sevgilimle iletişime geçeyim, ne yapıyor bileyim göreyim diye kullanıyordum, o olmazsa ne önemi vardı.. Sonra açtım dedim ki neyse hayatıma devam edeyim, etkilemesin beni.. Ama o zaman da durmadan profiline falan baktım uzun bir süre..
Hmmmm ben ne zaman açar diye bekliyorum keşke yazsa diye bende çok uzuluyom
Benim ilişkim geçen günlerde bitti, beni her yerden engelledi, onu aldattığımı düsünüyordu ama benim için ondan baskası yoktu. Artık arkadaşlarına yazdım ben konuşmak istiyorum onunla ama beni her yerden engellemis. Bitecekse de böyle bitsin istemiyorum, söyler misiniz engelimi kaldırsın dedim. Engelimi kaldırdı küfürler etti insanlara yazma etme istemiyorum seni dedi. Çok kırıldım. Peki dedim artık yolun açık olsun. Sonra aradı beni konuştuk.. Bak bu devirde insanlar gururum zart zurt diyor sevgisini gösteremiyor. Bu devirde zor olan seveni bulmak değil, sevdiğini kaybetmemek için her şeyi yapabilecek olanı bulmak. Gerçekten seviyorsan çabalarsın, bunun gururu olmaz. En son da dersin ben ne yaptıysam seni sevdiğim için seni kaybetmek istemediğim için yaptım dersin.
Anlamazsa kücük görürse karşındaki zaten insan değildir. Sevmiyorsa devam etmek istemiyorsa da en azından senin onu sevdiğini değer verdiğini görür onun için değerli olursun. Hiçbir gün kötü hatırlamaz adını. Sen ulaş
Ben kostuktan sonra neye yararki birgün gelir yine beni yariyolda bırakır bı sonuca bağlamaz erkek adım atmayınca kız atsada o ilişki geliyo birgün yine bitiyo eğer bana ulaşmaya çalışırsa zaten adamdir seviyodur
Valla ben bu zamana kadar çok ilişki yaşadım. Çok aşık kaybettim senin gibi düşünerek.
Sonra karşıma şu anki sevgilim çıktı, bayağı seviyorum, kaybetmemek için ne gelirse elimden yapıyorum. Barıştık ben yazınca. Bana şey diyor senden sonra baskasıyla mutlu olur muyum yapabilir miyim bilmiyorum diyor. Ne zaman gitsem benimle konuştun, bana her şeyi açıkladın, tüm sorunlarımızı halletin diyor. Kadının sosyal zekası yüksektir, kadın konuşmayı bilir, erkekler böyle büyütülmüyor. Çoğu erkeğin duygularını göstermesi toplum için aşağılık bir şey, öyle erkeklere hafif bakıyorlar. Erkek hayatında görmediği, sevgiyi, ilgiyi, değeri, duygularını paylaşmayı ilişkisinde yaşadıkça kadına bağlanır. Unutma kadının peşinden çok erkek koşar zaten, erkeğin peşinden kim koşuyor? Böyle bir şey gördüklerinde eğer * değillerse şaşırıyorlar ve daha çok bağlanıyorlar.
Yani bı bakimdan haklısın ama daha önce bu söylediklerini yapmıştım önceki ilişkimde hep ben kosuyodum o kaciyodu sonra kaprise bindirdi işi hep bekledi ben aradikca telefonları bile kapiyodu yüzüme sonra kendime dedimki artık kosmicam bana değer veren yanımda yürümek isteyen zaten yanımda olur bırakmaz dedim önceki ilişkilerimde yaptığım hatayı yapmak istemiyorum bu sefer
Bunu söyleyebilirsin, ben olsam şey yazardım, "Ben sana yazmak seninle konuşmak bir şeyleri düzeltmek isterdim. Ama önceki ilişkilerimde her sorunu halletmek isteyen bendim, ama kimse benim için çabalamadı. Ben kimse için de öyle çaba sarf edilecek birisi olamadığımı gördüm. Sen farklısın sanmıştım, gurur laf dinlemez sorunumuz neyse düzeltmek için bana adım atar, bana yazarsın sanmıştım. Seninle konuşacaktım ama gördüm ki senin sevgin de gururundan büyük değilmiş"
Tartışmanız ciddi bir şey değilse ve sen suçlu değilsen bunu da eklemelisin. Bu kadar önemli ne vardı tartışmamız bu noktaya geldi.. ben çok mu suçluydum falan.. Biraz hayıflanabilirsin.. Hiç mi sevmiyorsun beni.. Yazıklar olsun falan.. Umarım uğruna çabalayacağın aşkların olur yazardım
Ya bana daha önce gelecek için olur geciniriz en kötü makarna yeriz ama geciniriz ben seni bırakmam asla sen biraksanda ben seni bırakmam diyordu, sen hayalinde bırakırsın beni ama ben seni bırakmıyorum ilerde herkes yaslanicak gözlerinin içine ben bakicam diyordu bana, geçenlerde gelecek için yuva mevzusunu yine açtım hazır değilim falan dedi ee napicaksin dedi bana bitirelim ozaman birbirimize alisiyoruz sonradan daha üzülürüz dedim tamam dedi, daha önce tamam demezdi engelleri kaldır derdi bana bu sefer hiçbisey demedi.. inatagramini kapatti gitti üç gün geçti aramadı normalde her kavga da arardı. Oynadi demekki benimle ne diyim
belki de bu sefer senden beklemiştir?
evlenmek için bu tip şeyler için de bence 25-29 yas aralıgı çok erken ekonomi çok kötü evlilik nişan ev almak zor işler bunlar.. Artık bu işler 30-33ü buluyor maalesef
Evet hazır değilim 4 sene falan dedi bende beni oyalar diye düşündüm zamanımızı calmayalim dedim, ama önceden birakmiyodu bu sefer tamam dedi belki de dünden raziydi bitirmeye vesile oldu.. evet şartlar zor ama ozaman inanarak benle bu yola cikmamaliydi o kadar sözler verdi birakmicam diye bı bitirelim diyince hemen tamam dedi yani bu kadar kolaymış demekki
bilmiyorum bence oturup konuşmalısınız bu devirde sevmek sevilmek cok zor belki bir yol bulursunuz halledersiniz.. Ama bir oturup konuşmak yaşadığınız ilişki için birbiriniz için çok önemli
Keşke böyle bitmesi birden kötü oldu o kadar seviyorum dedi bir adım atmıyor inatagramini kapattı gitti belki dayanamaz gelir ya da gelecek görmediği için bizden olmaz diye düşünüp ciddi bitirmiste olabilir hiç bilmiyorum ama çok üzülüyorum alışıp sevmistim
konuş bacım konuş içinde aklında kalacağına en azından ben elimden geleni yaptım dersin... hadi ben vereceğim aklı verdim.. yarın sonra vay ben niye yazmadım çok mal adamlara çabaladım buna hiçbir şey yapmadım deme yani...
Ayrılmışsn ne nedeni arıyorsun daha belki senin gibi ergen değildir engellemek için
Bence engellemek çok çocukça bir şey. Engellemek yerine medeni bitirseydiniz. Her şey biterdi
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!