Erkeklerin gönül almayı bilmemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

5 senelik sevgilim var her tartışmamızda asla ama asla alttan almayı bilmiyor ben iyi geceler yazdıktan sonra hatalı olsa bile bir kere whatsapa girip bile bakmıyor bi özür mesajı bi alttan alma bile yok sorsam seviyorum ediyorum diyor sürekli hata yapıp sürekli gönlümü almadan olay kapanıyor beni sevmediğini merak etmediğini hissediyorum sizce ne yapmalıyım kötüyüm
Erkeklerin gönül almayı bilmemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla