Aşk İlişkileri Sevgiliniz/eşiniz biseksüel olsa sizin için sorun olur muydu? Ruki_Mukami Takip Et Xper 5 Yaş: 125 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ilerde ki eşiniz/ sevgiliniz biseksuel olsa bu sizin için bir sorun olur muydu? Sevgiliniz/eşiniz biseksüel olsa sizin için sorun olur muydu? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Hayır benim için sorun olmazdı. çünkü bana aşık olduktan sonra biseks olmasını sorun etmezdim 1 0 Yorumla
jsnsnsnsnsns Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Olmaz :)Panseksuel sevgilimde olduKendimde biseksuel eğilimliyim zaten 2 5 Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Neden peki olmaz? Yorumla jsnsnsnsnsns +1 yıl Sorun olmaz yani sevgili olurdumDaha öncede oldum 🤭Kendimde zaten biseksuelim Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl He anladim teşsekürler yorumunuz için Yorumla jsnsnsnsnsns +1 yıl Rica ederim Yorumla Baleman +1 yıl sevgilin çok şanslı Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Karıya yürüyen bir karıya ben değer verip de sevgili de olmam, eş de...Hayatıma girecek kadının hard heteroseksüel biri olması şart. 0 0 Yorumla
Cebeufuk Takip Et Master Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Offf fena… kız olsa çok sıkıntı değilde, arkafan burduran erkekten hayır gelmez 0 2 Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Toksik maskulenligi taşıyan bir yorum... şaşırtmadı Yorumla Cebeufuk +1 yıl Evet beklendiği gibiyim😩🤦♂️ Yorumla
Baleman Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Benim eşim biseksüel değil ama olsa sorun etmezdim. fark etmez istediği kişi ile görüşebilir 0 0 Yorumla
Lütfetmedinizefenim Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Sadakat sahibi olduğunu bilirsemVe kasar olmadığını bilirsem Sorun olmaz 0 0 Yorumla
Sapphre Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Kendimi kandırmayacağım, olurdu. Benim beğendiğim, hoş bulduğum karşı cinsi onun da beğenebilme ihtimali fazlasıyla irite gelir. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl olur çünkü biseksüel biri karşı cins yerne hemcinsini daha fazla arzuluyor 1 0 Yorumla
varus55 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 38% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. sevgilim olamaz eşim olabilir. 0 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Evet olur ve ileriden sağa dönerim 0 4 Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Neden peki Yorumla Grininellitonu35 +1 yıl Öyle bir şey olursa Ben ikisine de öyle bir değer veririm kadınlığını öyle bir yaşatırım ki biseksüellikten istifa ederler Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Kadınlık yaşamak? Biseksuel olan insan "eksik" bir kadın olmuyor... neyse Yorumla Grininellitonu35 +1 yıl Ikisine de bir binerim bir daha asla inmem Yorumla
Alıcanguney Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Tercih meselesi 1 0 Yorumla
Idontcareeee Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Evet benim için sorun bu 0 0 Yorumla
farukbadiii Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Sorun olur tabi ki 0 7 Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Neden peki Yorumla farukbadiii +1 yıl Çünkü ben heteroyum. Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Sizin yöneliminiz değil ki bu partnerinizin yönelimi Yorumla farukbadiii +1 yıl Onun da karşı cinse ilgi duymasını isterim. Onu demeye çalıştım Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Zaten duyucak sadece+ olarak hem cinslerine de Yorumla farukbadiii +1 yıl Hayır. Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Peki Yorumla
madina1 Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Evet olur. 0 7 Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Neden Yorumla madina1 +1 yıl Rahatsız olurdum. Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Neden rahatsız olurdunuz Yorumla madina1 +1 yıl Erkeklere ilgi duyan biriyle ilişki yaşayamam. Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Garip... Sonuçta o size şu an ilgi duyuyorsa geçmişte bir erkekle birlikte olmasa bir şeyi değiştirmez neyse saygı duyuyorum düşüncenize... Yorumunuz için teşekkürler Yorumla madina1 +1 yıl Benim fikrim, siz öyle düşünebilirsiniz. Rica ederim. Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Evet haklısınız iyi akşamlar Yorumla
yasinnn22 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl olur 0 3 Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Neden peki Yorumla yasinnn22 +1 yıl istemediğim bir konu o yüzden rahatsız eder Yorumla Ruki_Mukami +1 yıl Neden rahatsız olurdunuz ki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır benim için sorun olmazdı. çünkü bana aşık olduktan sonra biseks olmasını sorun etmezdim
Olmaz :)
Panseksuel sevgilimde oldu
Kendimde biseksuel eğilimliyim zaten
Neden peki olmaz?
Sorun olmaz yani sevgili olurdum
Daha öncede oldum 🤭
Kendimde zaten biseksuelim
He anladim teşsekürler yorumunuz için
Rica ederim
sevgilin çok şanslı
Karıya yürüyen bir karıya ben değer verip de sevgili de olmam, eş de...
Hayatıma girecek kadının hard heteroseksüel biri olması şart.
Offf fena… kız olsa çok sıkıntı değilde, arkafan burduran erkekten hayır gelmez
Toksik maskulenligi taşıyan bir yorum... şaşırtmadı
Evet beklendiği gibiyim😩🤦♂️
Benim eşim biseksüel değil ama olsa sorun etmezdim. fark etmez istediği kişi ile görüşebilir
Sadakat sahibi olduğunu bilirsem
Ve kasar olmadığını bilirsem
Sorun olmaz
Kendimi kandırmayacağım, olurdu. Benim beğendiğim, hoş bulduğum karşı cinsi onun da beğenebilme ihtimali fazlasıyla irite gelir.
olur çünkü biseksüel biri karşı cins yerne hemcinsini daha fazla arzuluyor
Tercih etmem ama sorun da etmem.
Öyle birini istemem
sevgilim olamaz eşim olabilir.
Olmaz)
Evet olur ve ileriden sağa dönerim
Neden peki
Öyle bir şey olursa Ben ikisine de öyle bir değer veririm kadınlığını öyle bir yaşatırım ki biseksüellikten istifa ederler
Kadınlık yaşamak? Biseksuel olan insan "eksik" bir kadın olmuyor... neyse
Ikisine de bir binerim bir daha asla inmem
Tercih meselesi
Sorun değil
Evet benim için sorun bu
Sorun olur tabi ki
Neden peki
Çünkü ben heteroyum.
Sizin yöneliminiz değil ki bu partnerinizin yönelimi
Onun da karşı cinse ilgi duymasını isterim. Onu demeye çalıştım
Zaten duyucak sadece+ olarak hem cinslerine de
Hayır.
Peki
Evet olur.
Neden
Rahatsız olurdum.
Neden rahatsız olurdunuz
Erkeklere ilgi duyan biriyle ilişki yaşayamam.
Garip... Sonuçta o size şu an ilgi duyuyorsa geçmişte bir erkekle birlikte olmasa bir şeyi değiştirmez neyse saygı duyuyorum düşüncenize... Yorumunuz için teşekkürler
Benim fikrim, siz öyle düşünebilirsiniz. Rica ederim.
Evet haklısınız iyi akşamlar
olur
Neden peki
istemediğim bir konu o yüzden rahatsız eder
Neden rahatsız olurdunuz ki
eyleme dökmediği sürece sorun etmezdim