Ay sinirden deliye döndüm ya bu nasıl bir had bilmezlik?

Arkadaşlar merhaba, kaynanamdan yana çok sıkıntı çekiyorum. Kendisi aşırı müdahaleci bir tip, bu nedenle kaç defa kendisini uyardım ama yok biraz düzelse sonra tekrar başa sarıyor. Evimin düzenine müdahale eder vs vs bir sürü şey. Sanki biz eşimle 5 yaşında çocuklarız ve onun bizi yönetmesi gerekiyormuş gibi davranıyor çok sinir bozucu. Ben şu anda hamileyim, eşim iş nedeniyle 1 hafta şehir dışında ve orada grip olmuş. Kaynanam da demez mi “aman sana bulaştırmasın geldiğinde hala hastaysa sana yaklaşmasına izin vermeyecem seni ayrı tutacam iyileşene kadar” . Sinirlerim öyle bir tepeme çıktı ki, sinirden ne diyeceğimi şaşırdım ve sıkıntı yok sen canını sıkma diyebildim anca. Yahu bu ne had bilmezlik? Sen kimsin de kocamı görmeme izin vermeyecekmişsin? Ben çocuk muyum? Kendimi gerektiğinde koruyamam mı ya da çocuğumu benden çok mu düşüneceksin sen? Gel de delirme ya. Napıcam bu had bilmez şahısla arkadaşlar?

Ay sinirden deliye döndüm ya bu nasıl bir had bilmezlik?
Cevapla