Flörtleştiğim çocukla yalnız buluşmayalım diye arkadaşımı arkadaşına ayarladım. Neden böyle hissediyorum?

Arkadaslar ben 13 subattan beri bi cocukla konusuyorum beni arkadasinsan gorup begenmis istek falan atti konusmaya basladik sonrasinsa 2 hafta falan konustuk dorduncu bulusmada ben istemedigimi soyledim arkadas kalalim dedim konusmayi oyle kestik. Sonrasinda da tekrardan konusmaya basladik bi sekil bu sefer yakin arkadasimi arkadasina ayarladim oldu gibiler ve bunu sirf biz halille yalniz kalmayalim diye yaptigimi dusunuyorum yani neden boyle dusunuyo olabilirim kendimi su donem hic anlayamiylrum cocuktan da emin degilim yakisikli gelmiyor gibi ya da ben kulp bulmaya calisiyorum. Yalniz kalmak istemememin sebebi ne olabilir sizce neden boyle hissediyorum?
Flörtleştiğim çocukla yalnız buluşmayalım diye arkadaşımı arkadaşına ayarladım. Neden böyle hissediyorum?
Cevapla