Eşimle iki çocuğumuz var ve onlari da alakadar eden bir konudan kavga ettik üç gündür ara ara sürekli kavga ediyoruz sürekli küfürler ediyor susmaya çalışıyorum ustelemeye çalışmıyorum ama bakıyorum diye bile küfür ediyor birbirimize kavga sırasında çok fazla laf söyledik ben her zamanki yaptığım gibi barışma taraftarıyım o bunu istiyor mu istemiyor mu bilmiyorum ama sürekli laf söyleme çabasında benle konuşmak istemediğini söylese bile kavga eder gibi bir şeyler demeye çalışıyor yaptığım yemeği yemiyor kaynanam üst katimizda oturuyor orada yemek yiyor salonda yatıyor kavgayı ilk o başlattı ama ben yine de barışmak istiyorum seviyoruz çünkü birbirimizi kaynanam da benimle kavgalı diye onu hep dolduruşa getirmeye çalışıyor barışmak istiyorum ne yapmalıyım
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle, eşinizle aranızdaki kavganın neyden kaynaklandığını anlamak ve onu çözmeye çalışmak önemlidir. Birbirinize karşı anlayışlı ve saygılı bir şekilde iletişim kurmaya çalışın. Eşinizin size sürekli hakaret etmesi kabul edilemez bir davranıştır ve bunun konuşulması gerekmektedir.
Birlikte bir zaman ayırın ve sakin bir ortamda konuşun. Duygularınızı açıkça ifade edin ve eşinizin de hislerini anlamaya çalışın. Birbirinizi dinleyin ve çözüm odaklı olun. Özür dilemek ve affetmek de önemlidir.
Eğer eşiniz konuşmak istemiyorsa, ona biraz zaman verin ve tekrar deneyin. Ancak, eşinizin size sürekli olarak hakaret etmesine izin vermemelisiniz. Eşinizin sizinle konuşmak istemediğinde bile, kendinizi kontrol etmeye çalışın ve kavga etmeyin.
Ayrıca, kayınvalidenin kavganıza dahil olmasına izin vermemelisiniz. Bu sadece durumu daha da kötüleştirebilir. Eğer mümkünse, kayınvalidenizle de konuşun ve ona durumu anlatın. Aileniz için barış ve uyum sağlamak önemlidir.
Ancak, eğer eşinizin sürekli olarak size hakaret etmesi devam ederse, bu ciddi bir sorun olabilir ve profesyonel yardım almanız gerekebilir. Bir terapist, size ve eşinize daha iyi bir iletişim kurmayı öğretebilir ve sorunlarınızı çözmenize yardımcı olabilir.09 Yorumla- +1 yıl
Kayınvalidem ile bende kavgaliyim o hep oğlum haklı sen haksızsin kafasindadir ben hep anlayışlı oldum ilk adımı barışmak için hep ben attım ben hep alttan aldım şimdi de o yapsın istiyorum çünkü ben de ilk adım bana karşı atılsın istiyorum adım atmak değil
- +1 yıl
Biraz sabredip beklemede kal
- +1 yıl
İşte kaynana sağolsun her şeyo daha da kötü yapmaya çalışıyor kızımızı ortaya koyarak
- +1 yıl
Eşim de onlara torunlarını sevdirmek istemediğimi saniyor
- +1 yıl
Ne kadar zaman oldu kavga edeli
- +1 yıl
Bugün 4 gün olacak cuma günüydü
- +1 yıl
Ortam biraz yatissin fazla üzerine gitme
- +1 yıl
İşte kaynana derdi var sakın olsa bile ortam o hemen aleve vermeye çalışıyor eşim normalde onu dinlemez ama yine de bilmiyorum
- +1 yıl
biraz sık dişini bir kaç gün daha geçsin
En İyi Cevaplar
+1 yıl
Dünyalar güzeli tatlı kadınsın takma kafana herşeyi
Üzme tatlı canını kıymetini
Unut herşeyi kendi hayatına bak yoluna devam et Olmuyor sana zorlama kurtar kendini
Üzme tatlı canını kıymetini bil unut gitsinZor durum herşeyin çözümü vardır Üzme tatlı canını sen dünyalar güzeli güzel kadınsın en yolunda dosdoğru yürü de
Peşinden gelmeyenler utansın,
Değişme hiç kimse için,
Seni olduğun gibi sevmeyenler utansın.
Elinden gelenin en iyisini yap
Yüreğinden kavra bütün sevdiklerini,
Sonrasını hiç düşünme arkadaş,
Bırak kıymetini bilmeyenler utansın dünyalar güzeli güzel hanım efendi kadınsın00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. 2 çocuk olunca barışmak şart sen doğrusunu yapıyorsun. Evlilikte kavgalar işin tuzu biberi gibi görüp barışmaya çalışırken çocukları kullanabilirsin özledik babacım nerdesin gel artık diye söyleyebilirsin, baba bana şunu al bunu al özledik dedirtirsin gelince işin böyle olacağını niteledi özür dilerim diyebilirsin. Sen çocuklarımın babası ailemizin diregisin deyip gönlünü okşa köprüden geçene kadar ayıya dayı dercesine başarılar dilerim
00 Yorumla
Size en iyi önerim, konuşmaya çalışmak olur. Duygularınızı onunla paylaşmaya çalışın ve her iki tarafın da ne hissettiğini anlayarak çözüm arayın. Sizinle arasındaki sorunu çözebilmek için konuşma kuralları oluşturmak iyi bir fikir olabilir. İkili taraflı bir diyalog oluşturma çaba gösterin. İki tarafın da neler hissettiğini anlamaya çalışın ve konuşmaya çalışın. Birbirinize karşı dürüst olun. Çözümün saygı ve anlayışa dayalı olduğundan emin olun. Konuşmayla başlayın ve aranızdaki konuşmalar arasında araya güven girecek.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Böyle sorular aşırı ezikce geliyor bana. Karşındaki şahıs senin kocansa sende onun karisisin. Sen kendini bu duruma nasıl koyduruyorsun bı ağırlık koysana sana nasıl bukadar çok küfür ederek konuşuyor ortada saygı kalmamış bütün bunları birde çocukların yanında yapıyorsanız o çocukların nefret kaynagisiniz bunu bil peşinde barışmak istiyorum dye dolaşma onca lafı eden o gelsin o gönlünü alsın eğer sen öyle duruş sergilemezsen yarın başkalarının yanında o duruma sokacak seni sevgi de bu tür bir şey değil hani bil isterim
10 YorumlaŞımarıklık yapıyor kanımca. Evin ayrı veya ailesi uzak olsa bu şekilde olacağını düşünmüyorum, şu an eyvallah etmiyor diye düşünüyorum. Çocuklarla alakali bir konuda küsmek nedir, ebeveyn olarak karşılıklı fikirleriniz ve fikir ayrılıkları elbette olacak, alttan alinmaliydi. "Ne yardan geçer, ne diyardan" kelimesinin vücut bulmuş hâli. Barışmak için bir şey diyemem çünkü simarikligi ne zaman geçer bilmiyorum, barisirsaniz ailesinden uzaklaştirabiliyorsan uzaklaştır.
10 Yorumla
+1 yılBence o yokmuş gibi davran. Ondan uzak durmanı istiyor bir müddet. Sende uzak dur. Hiç bir şey söyleme her gün ne yapıyorsan onu yap. Mesela temizliği yemeği çamaşırı sen hallediyorsan halletmeye devam et. Siniri geçer elbet. Sen onu yok saydıkça söylenenleri yapılanları düşünür ve eğer bi suçu hatası varsa fark eder kendiliğinden gelir. Seven insan döner dolaşır yolunu bulur. Ama tabi söylemeden edemeyeceğim küfür etmesi hoş değil heleki çocuklarının annesine.
10 Yorumla
+1 yılAraba da 2 pedal var. Biri gaz biri fren. Sürekli gaza basarsanız arabayı yakarsınız.
"Kaynanamla kavgalıyız" cümlesinden rahatsız oldum şahsen. Sanki "eke" bir kadın tipi canlandı gözümde.
Oturup önce hatalarını, sonra onun hatalarını düşün.
Birinin atasına bir sebeble saygı duymuyorsan, o sana saygı duymayacak sebebi hep bir sebeble bulur.
00 Yorumla
+1 yılSevgiyle nefret doğru orantılıdır şahsen en sevdiğimize en çok söyleniyoruz belki adım bekliyordur sen adım atmayınca daha da sataşıyordur ben olsam sarılırdım hatalıysam özür dilerdim seni seviyorum derdim sonrası gelir herhalde ama itme ihtimali de var bişey diyemiyorum gerçi ben itsede üsteler yapışırdım ona
00 Yorumlaaman aman kaynanan üst katta oturuyor aman sıkıntın en büyüğü orada zaten.
bak barıştıktan sonra başka yere taşınmaya bak zatrn ne geliyorsa bu kaynanalardan geliyor ne kadar uzak o kadar iyi allahım birde dolduruşa geliyorsa koca sıkıntıya abi bu nedir ya00 Yorumla
+1 yılBiraz zaman tanıyın birbirinize. Eşinizin size küfür etmesi çok yanlış kavgalar illa ki olacak tartışmalar yaşanacak ama en sonunda yine kazanan sevgi olmalı. Kimin haklı kimin haksız olduğunun bir önemi yok
00 YorumlaSana hakaret ediyorsa barılma bırak kendi haline o kendi hatasını fark etsin heps senin üzerine gelmesin sessiz kal barışmaya tek taraflı barışmaya çalışma oda uğraşsın çabalasn sana hakaret etmesi yanlış bir durum ama üzerine gitme kendi haline bırak üzerine gitme üsteleme umursamaz olmasanda öyle görün çalış yine siz bilirsiniz tabiki😊
02 Yorumla- +1 yıl
Zaten çay falan demleyecek yerini bilmiyormuş gibi bana soruyor cevap vermiyorum sonra kendi yapıyor kıyafetini soruyor ne biliyim yerini bildiği şeyleri bana gelip soruyor ben konuşmuyorum bile özür dileme sırası ona geldi çünkü
+1 yılYa arkadaşım sen niye ezik davranıyorsun seni istemiyor sana hakaret ediyorsa ve sen hala onunla barışmaya çalışıyorsan yediğin hakaretleri hak ediyorsun diyorum Bir de diyorsun ki seviyor Seven insan böyle mi yapar de get Allah'a sen. Ondan sonra boş boş konuşuyorsunuz Yok ben bunu hak edecek ne yaptım yok erkekler kütük kalas erkekleri kütük ve kalas eden sizlersiniz
00 Yorumla
+1 yılAyrılmak güzel bir şey değil de kocandan da bir cacık olmaz öyle adamlar ancak kavga ve hakaret eder sende uzak dur hiç bir şey yapma bir süre burnu sürtünsün derim
00 Yorumla
+1 yılOnu eve sokma, konuşmada, barışmada, üstünü başını yıkama kapı kenarına at.. Kaynanandada kabahat var, oğlum git evine dese ya? 😏
00 Yorumla
+1 yılBence barışmak istemiyor hiç yüz verme totosu arşa kalkmış resmen ve saygısı yok sana bence anasina ver gitsin bu adami hic gerek yok sen alttan alma kendi barisirsa barışsin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı. ayrıl ablacım ayrıl yaaaa çok basit ayrıl ve mutlu ol senmutlu ol çocuklar mutlu olsun sonra seni biri gleip mutlu etsin bu kada rbasit ayrıl
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı. Kaynananın alt katından taşınmadığınız sürece sürecek bu durum.
İkinizin ailesinden de uzak yaşamalısınız.00 Yorumlaböyle eş sevilir mi? İyi misin sen?) küfür ediyor seni saymayıp annesinde yiyip salonda yatıyor. En azından gidemesede içinden bi soğur insan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.
+1 yılSabret kardeşim. Allah yardımcın olsun. Zor ama zaman her şeyin ilacıdır...
01 Yorumla- +1 yıl
Ben de rabbimin her şeyi sabredince daha güzel yapacağına inanıyorum o hep yanımızda çünkü daha önce sabrettigim çoğu şeyin sonunda güzel bir şeye dönüştüğünü fazlasıyla gördüm
Barışmaya çalışma öyle adamla nereye kadr gidio bak
10 Yorumla
+1 yılUmursama yok say gemek hazırlama o yokmus gibi say bak ozmn nasil gelir pasa pasa
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Aileden aklı başında insanlar aracı olarak araya girmeleri şart.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Def et gıtsın oyle bır adama zaman harcayıp dusunmene yazık
00 YorumlaSe diği tatlıdan yap. Mevzuyu tatlıya bağlayalım artık de. Bakalım ne yapıcak
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 904 cevap paylaştı. Her iliskide olan seyler bunlar sabretmek emek ister
00 Yorumla
+1 yılKaynananjnbana getir iyinbir cikeyim bir daha sana karışmaz el üstünde tutar bacım
00 YorumlaBende bir zamanlar böyleydim tabi benimkinde aldatma vardır. Yani açıkçası hovardaydı. Daha bir çok şey. Sonra boşandım. Tabi seninkinde böyle bir şey yoktur beykide. Biraz sabret ama barışmak için yönelme biraz zamana bırak. Kendini fazla ezdirme.
00 YorumlaBöyle eşleri nerde buluyorsunuz yau 🤣 🤣 🤣 darılıp salonda yatanı ben olsam git tuvalete yat derim bu ne yau sanki 4 yaşındaki çocuk mübarek
04 Yorumla- +1 yıl
Ben tuvalet denesem de sırf kavga ettik diye annenin evinde yemek yiyorsan yaptığım yemeği yemiyorsan bir de annenin bizim hakkımızda konuşmasına izin veriyorsan git orada yat dedim
- +1 yıl
Ben sadece bir defa kızımız senden daha akıllı dedim (bu arada kızım 1.5 yaşında)
Gizli Üye(36-45)+1 yılSabir et bekle azınca gelir barismadikca verme sakin seftaliyi
00 Yorumla
+1 yılbence düzgünce konusun eğer olmazsa ayrılmak en iyisi böyle yaşamakta zorlar sizi
00 Yorumla
+1 yılSürekli küfür ediyorsa kadınlığını hissettirmiyorsa niye istiyosun onu
02 Yorumla- +1 yıl
Sevmek bazen insana çok şey yaptırıyor ya da hiç bir şey yaptırmıyor
- +1 yıl
Ayrılmak daha mantıklı gibi
Neden bu kadar agresifce kavga ediyor peki sebebi nedir
10 YorumlaKarşına alıp yaptığı şeylerden rahatsız olduğunu söyleyebilirsin.
10 Yorumla
+1 yılbence sen bıraz ılgısız alakasız kal kendısı gelıcektır senınle konusmaya
00 Yorumlasürekli küfür edenle yaşanmaz. bence vakit kaybetmeden hemen boşan.
00 Yorumla
+1 yıl20 yasinda evli ve iki cocuk sahibi misin cidden
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAile evine git bi süre aklı başına gelsin. Değişmiyorsa boşan. Ömrün boyunca çekecek misin böyle.
00 Yorumla
+1 yılKadınligini kullan ve onu cezalandir
07 Yorumla- +1 yıl
Zaten kavgalı olduğumuz zaman asla yan yana bile oturmayiz
- +1 yıl
Sarf edilen sözler hemen unutulmuyor ki
- +1 yıl
Sen işte gidiceksin
- +1 yıl
Haklısın ama boşanmak istemiyosan onun senj arzulamasjna izin ver. Tahrik edecek şeyler yapmalısın. Dokunmak istediği zaman izin vermemelisin küsüm gönlümü al falan diyebilirsin
- +1 yıl
Dokunmak bile istemiyor kavgalı olduğu için daha önce ufak tartismalarda küsüm faln deyip naz yapınca terslerdi beni hep
- +1 yıl
O zaman o ayrılmaya bahane arıyor
- +1 yıl
Kayınımla hep oyun oynuyorlar ona da bir şey diyemiyorum zararı yok çünkü o var diye bir şey de yapamıyorum
Eşinin sana küfür etmesi çok yanlış
04 Yorumla- +1 yıl
Sürekli küfür ediyor kavgaliyiz diye daha da çok etmeye başladı
- +1 yıl
Sence boşanmak o kadar kolay mı?
Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Erkek harlanmışken üstüne gitme
02 Yorumla- +1 yıl
Geri nasıl sakinleseck peki o kavga etmeye çalışsa da ben susuyorum ki işler daha kötüye gitmesin
+1 yılDoktora gidin
Ayrıca ailelerden uzak yaşayın00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılNeden barışmak istiyorsun
00 Yorumla Bu nasıl şeymiş ya ama huzur yok gibi görünüyor
00 Yorumla
+1 yılEve çağır birden halay çekin
00 Yorumla
+1 yılAman koşma pesinden eninde sonunda sana döner
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılPişmanlık duyuyor mu hiç
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. küfür edenden koca olmaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bu duruma gelmesi için neler oldu öncesi önemli
02 Yorumla- +1 yıl
Olan şeylerin %90 inin ondan olduğunu ama hep benim özür dileyip alttan aldığımı aoyleyeniliriz
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu devirde evlenmek mi
düşmanıma bile istemem!00 Yorumla
+1 yılCilveli ol kadınlığını kullan
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sende orada ye
01 Yorumla- +1 yıl
Annesi ile konuşmuyorum konuşmam da asla
Dışarda yemek daveti
01 Yorumla- +1 yıl
Kabul etmez asla öyle şeyleri bilgisayarına gömülür
Aşk İlişkileri konusunda 840 cevap paylaştı. Barışma dava ac
00 Yorumla
+1 yılNasıl
00 Yorumla
+1 yılBenle konuşmalısın
00 Yorumla
+1 yılBöyle hirbolarla neden evli kalirsiniz
00 YorumlaBırak haksızsa adım atma
00 Yorumla
+1 yılÖnce kaynananı yola getir bence
00 Yorumla
+1 yılKadınlığını kullan
00 Yorumla
+1 yılKadınlığını kullan
00 Yorumla
+1 yılSorunun kaynağı ne
00 Yorumla
+1 yılBoşa onu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Cilveleşme gibi😅
00 Yorumla- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer