Nikaha iki ay kala annesi yüzünden nişanı attı. Onca emek, onca eşya ortada kaldı. Nasıl atlatacağım?

8 senelik bir ilişkim var 1 yıldır nisanliyiz sorun şu ki bazı şeyleri ben üstlenip yaptım ve bazı şeyleri onlara yüklemeye çalışınca kıyamet koptu zaten nişanlım da dünden bitirmeye razıydi benim için bitti dedi ve bitirdi şimdi nasıl başa cikicagimi bilmiyorum içimdeki hisle o kadar eşya alındı ödendi son 2 ay kala nikaha herşeyi bitirme kararı aldı annesi yüzünden benim verdiğim emekler ne olucak bir de üstüne piskolojik olarak alt üst oldum bu şekilde nasıl toparliycam kendimi bilmiyorum daha çok yeni bir olay tam bitti mi bilemedi mı onu da bilemiyorum belirsizlik kargaşası beni boğuyor nasıl atlaticam su durumu bilmiyorum geri donucekmi siniri geçtikten sonra onu da bilmiyorum (lütfen kötü yorumlarinizi kendinize saklayın )
Nikaha iki ay kala annesi yüzünden nişanı attı. Onca emek, onca eşya ortada kaldı. Nasıl atlatacağım?
Cevapla