Sevgilimle 4 gün önce tartıştık ama dün yıl dönümümüzdü ve kutlamadı. Yazması gerekmez miydi?

Çok bekledim belki bana sinirliydi ama artık her yerden engelledim ne kadar öfkeli olsa da yazması gerekiyordu
Sevgilimle 4 gün önce tartıştık ama dün yıl dönümümüzdü ve kutlamadı. Yazması gerekmez miydi?
Cevapla