Güncellemeler
+1 yıl
yan yana olunca bişeyler oluyor ikimizede bunun sebebi nedir
Güncellemeler
+1 yıl
kıyafetimi falan kıskanıyor telefonumu alıp gurcalıyor falan kıskanıyor erkelerle konuşunca bu kim diyor hesabini kapatirim diyor 😂
eski sevgilimle buluştuk ama gözlerimede baktı en çok dudaklarıma falan baktı yüzümü sıktı falan dudaklarımı eledi dudağimla oynadı sizce neden ama sevmiyorum diyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
sevmiyorum demiş işte net sekilde sence ne istiyo bacım kardeş
ama sevmiyor gibi değil ki
benimle uan yana olunca mutlu oluyor falan sadece agizda soyliyor oyle
Hala seni istiyor demek
seviyormu yani olamayız diyor seni harcarim diyor
O zaman seni harcamak istiyor tabi en iyisi uzak durmak
ama seviyor gibi davranıyor yan yana olunca bi şeyler oluyor
Seviyor gibi davranıyor çünkü seni arzuluyor
bu geçicic bişey mi napmam gerekir
bide uan yana durunca aramaizda bi cekim oluyor bu neden
Dedim ya uzak dur
O çekimin adı şehvet
sevgi duymadigin birinedemi hissedebilrisin
başka türlü bi yolu yokmu
Sevgi duymadığım birisine şöyle söyleyeyim sana benim hoşuma giden bir kız var ben o kıza yakınlaşmak için doğru zamanı beklerim ama diğer kızlar da güzel yani ben diğer kızları sadece bir defa göreyim yeter ama sevdiğim kızı ne kadar görürsem yine onu tercih ederim
Başka kızlar benim için tek gecelik ondan sonrası hiç bakmam
Senin de böyle herif seni bir kere kullanıp atabilir o yüzden dikkat et ve uzak dur
bu iyi bişey sevdigin kizi gorursen yine onu tercih etmen
hmm anladim bana bi yakınlaşıyor baya sonra geri çekiyor baya soguk oluyor
peki hep isterse yani benimle olmak
Sen saf birisysen ver istediğini ama ben geleceği düşünüyorum diyorsan çizgiyi koy vur tekmeyi bi daha görüşme
hmm anladim bi kere hata olmustu bidaha dusmedim hata ya beni kıskanıyor falan telefonumu alip gurcaliyor peki bana hep seninle olsun derse o ne anlama geliyor
benimle birlikte hep olsun istiyorsa başkasiyle degilde
bide ilk defa bi kizla birlikte olmak isitoyorsa bu ne anlama gelir
Seni ne kadar sevdiğine bağlı
Çoğu erkek ADAMLAR evlenmeyeceği kızı düşünmez
bana tek seninle olsun demişti birlikte olmak bide ilk defa biriyle boyle dusundim seninls dedi
Sks olarak mi yani
aynen
evlen istedigi kizlami boyle dusunur
İnanca göre değişiyor mesela ben evlilik hayali kurmayacağım bir kızla yapmam
çoğu kızla çıktım dusunmedim birlikte olmak dedi ama seninle dusundum dedu
Sonunu nereye bağlayacak önemlisi bu
tabi yani yapip ta evlenenede iyi evlenmeyi bekleyende
Evlilik mi olacak bu işin sonunda
Bak bacım evlenmeyeceğin erkeğin koynuna girme sana sahip çıkamayan erkekle de evlenme
sonu olmayız biz diyor ama benimle istiyor tek seninle dusundum diyor elimi tutuyor eliyle besliyor falan
Bende bir kızı kandırmak istesem aynı şeyleri yaparım çocuk oyuncağı bu
evt haklisiniz
Seninle yapacak hadi diyelim ki bitti başkası gelecek o da mi aynısını yapacak senle
kismetse olur ama olmayiz diyor biz iste dedigim gibi bi sicak davraniyor bana sanki sevgiliymisiz gibi el falan sonra hic bisey olmamis gibi davraniyor bi hafta sonrada
Seven erkek bekler her ne olursa olsun beklemeli yoksa bu çocuk daha olgunlaşmamış hala velet
hyr tabiki
hmm kandırmak icin mi
burç neydi bu arada sizin
O zaman akıllı ol sktr et şu sevgili işleri git kendini geliştir ulaşılamaz ol
Ben Terazi Burcuyum
Öyle bir gizemli ol ki insanlar sana ulaşmak için can atsın
hmm anladim
evt uluşılmaz oluyorum
Erkeklerin doğasında savaşçılık ruhu var erkeklerin uğruna savaşmadığı bir kadın olursa kıymetini bilmezler
oda kova burcu
aynen öyle haklisiniz
O yüzden sana ulaşabilmek için mermi yemesi bile gerekiyor bu sadece bu çocuk için geçerli değil seni sevecek her erkek için geçerli olması lazım aynı zamanda bu dediklerime karşı senin de ona bir şeyler vermen gerekiyor
Ya boş ver şimdi burçları
çok haklısınız biraz sürünmesi gerek
Sürünme amacıyla değil kararlı olup olmadığını test edebilmen için
ne vermem gerekiuor daha tecrubeli davranicam
Daha eğitimli daha kararlı daha bakımlı bir kadın her erkeğin hayalini süslemiştir
evt haklısıniz
Her şey gönlünce olsun ✨
anliyorum
çok tesekur ederim yardimlariniz icin sizinde
Rica ederim 🙂
Doğru insan olup doğru insanlarla buluşman dileğiyle 💫
bi konu hakkında daha sorucam ama bu konuyla alakasız snaphcata yedeklemeler nereye gidiyor siliniyormu kurtarabilriiyim
Snapchat kullanmıyorum 🙂
teşekkürler 🙂
tesekurler yinede
Estağfurullah
Öpmek istemiş olabilir
hmm ama sevmiyor o nasıl oluyor
yani artık sevmiyorum diyor ex imsin diyor ama yakın oluyoruz yan yana gelince biseu oluyor aramzida
Öpmek için aşık olmak gerekmiyor
yuh niye duygu yoksa ne işe yarar
Öpmek için aşık olmak gerekmez canım ... sonuçta bir şeyler paylaşılmış geçmişte
kötü bence bide yan yana olunca bişey oluyor
Noluyor?
bi çekim oluyor kendiliginden
Ateşle barut...
Daha önce öpmüş muydu
evt
Tadı damağında kalmış. Arzuluyor seni
arzulaması kötümü elini falan ısırtı bana baya yakın olduk ama sevmiyorum diyorum eski sevgiliyiz gecicimi arzulamak
Evet geçici. Senin yanında olması ise kısa süreliğine seninle olmak
Sevmediği için arzulamasi kötü
benimle birlikte olmak mı
Evet
evt ama seviyorkende arzuluyordu
Ama şimdi sevmiyor sadece istediği seni kullanmak 🙂
kullanınca hevesi gider
Evet özleyince geri çağırır kullanır yine gider. Donguye döner 🙂
Çünkü ikinizde birbirinizi kullanmak istiyorsunuz
hmm anladım sizce napmam lazım kendimi gerimi çekmem lazım
seviyorum ben onu
Kendini ondan soğut. Yaklasmaz
Ama o seni sevmek istemiyor kullanmak istiyor
ama seviyorum bi şekilde olmaz mıyız
O seni kullanır sen ise onu seversin. Bu şekilde devam etmek mi istersin onunla
evt baştan böyle değildi seviyordu kıyamıyor yine bana ama ne bilim seviyor gibi de
Sen onu çok mu arzuluyorsun
hayır istemem bunu değıştirmezmiyim
Senin elinde olan bir sey
hıhı
Hayırlısı artık
aynen de napmam gerekir
Zor değişmez
Hoşuna gitmiştir
sevmese bile mi
Arzulamis seni
o nasıl bişy
Nasil birsey derken
yani geçicimi kalicimi