İlk defa buluştuk dün. Ama yüzüme çok bakmadı ve göz göz gelince gözlerini kaçırdı. Neden. Ben ona bakmayınca bana bakıyordu hep?

Ayrıca ilk başta çok heyecanlıydı. Bazen göz göze gelince gözlerini kaçırdı. Bilmiyorum hoş çocuk ama arkadaşlarım tipinin kötü olduğunu felan söyleyip duruyor. Daha çok arkadaşça davrandı. Asla sınırı aşmadı ama iyi anlaştık ben çok konuştum, çenem düştü. Ben dalınca felan bana bakıyordu. Bilemedim anlam veremedim. Siz ne düşünüyorsunuz? Bazen gözlerinin içi gülüyordu kafam karışık baya.
İlk defa buluştuk dün. Ama yüzüme çok bakmadı ve göz göz gelince gözlerini kaçırdı. Neden. Ben ona bakmayınca bana bakıyordu hep?
Cevapla