
Bugün kaos yok ama saçma sorular var hadi bakalım alalım cevapları

Bugün kaos yok ama saçma sorular var hadi bakalım alalım cevapları
İkisi de aynı kapıya çıkıyor maalesef. yani aşık olduğum kişiyi bir daha görmeyeceksem aşık olmanın anlamı kalmaz. nefret ettiğim birini de sevemem zaten. bu yüzden de sanırım yalnızlığı seçerdim ben çünkü ikisi de beni mutsuz yapardı zaten
Ey ikiside ölebilir sorun değil :D
Eyvallahh abi
Nefret ettiğim bir insanla evlenmem desem de arada hoşlantı vs varsa ve o nefret duygusu aşka dönüştüyse ancak öyle evlenebilirim.. Her zaman seçimim en büyük aşkımı bir daha görememek beni kahreder..
En büyük aşkımı bir daha görememek
Teşekkür ederim marshmellow :D
Rica ederim ne demek
Cevap
1Cevap
Ne bu sorular böyle bugün 🤣🤣
Aşkımı gomer bir daha görmem ama hayatumi yaşarım. Nedret ettiğim biriyle evlenmem.
Nefret **
Biraz ortaya karışık sorular sormak iyidir
Peki öyle diyorsan
En büyük aşkımı bir daha görememek tabii ki. Sevmediğim bir insanla aynı yolda yürümem.
Nefret ettiğim insanla evli kalmak olabilir, yani aşık olduğum biri falan yok ama kavuşamayacaksam görmenin de bir anlamı olmaz
Sevdiğim kadın ile sonsuz olmak benim seçimim
ikinci şık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?