Yakışıklı bi doktor gördüm, istek attım, takip etti. Mesaj atsam yanlış anlar mı?

Mesaj atsam yanlış anlar mı ya hikayelerime falan bakıyor yanlış mı olur benim yazmam direkt selam mı yazmalıyım?
Yakışıklı bi doktor gördüm, istek attım, takip etti. Mesaj atsam yanlış anlar mı?
Cevapla